|
deeltjes sneller dan het licht...
|
|
09-23-2011, 11:30 PM
|
|||
|
|||
|
deeltjes sneller dan het licht...
299 792 458 m/s is de snelheid van het licht.
neutrinos gaan dus sneller...(aanname) ze hebben het over tijdreizen -terug in de tijd- dat snap ik niet...hoezo terug? Betekent het dan dat tijd niet bestaat heden verleden en toekomst parallel lopen Wie kan uitleggen wat het betekent voor de mens, als idd blijkt dat het waar zou zijn en de snelheid van het licht dus idd is ingehaald. en ik moest ook even denken aan de snelheid waarmee Ufo's zich voortbewegen... Wat denken jullie over deze berichten/ontdekking |
|||
|
09-25-2011, 01:31 PM
|
|||
|
|||
|
Re: deeltjes sneller dan het licht...
Is een centraal topic over: <!-- l -->viewtopic.php?f=8&t=2129<!-- l -->
|
|||
|
06-01-2012, 01:00 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-01-2012 om 08:30 PM door CIRIUS.)
|
|||
|
|||
RE: deeltjes sneller dan het licht...
(09-23-2011 11:30 PM)Belief schreef: 299 792 458 m/s is de snelheid van het licht. Vermits ik het heelal als MULTI-DIMENSIONEEL beschouw...geloof ik niet dat we alles gezien hebben ( met het waarneembare licht). Ik denk dat we nu nog geen 1 % van het universum ( en de wetten ) begrijpen. Kijk maar naar die ZWARTE GATEN ? Wat begrijpen we er werkelijk van ( meer dan 1 % ? ). Wat hebben we nog allemaal naast het waarneembare of door ons registreerbare licht ? Ik denk voornamelijk aan nog onbekende fysische fenomenen !? Daarom lijkt het me niet onmogelijk dat de snelheid van het licht gemakkelijk kan ingehaald worden dankzij nu nog onbegrepen fenomenen en principes ! Buitenaardsen kennen die misschien wel !? Al eens gedacht dat je misschien ZONDER LICHT kan reizen ... ( terwijl je intern wel licht hebt ) !? |
|||
|
06-08-2012, 12:28 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-08-2012 om 12:30 PM door CIRIUS.)
|
|||
|
|||
|
RE: deeltjes sneller dan het licht...
Wilde vragen en bedenkingen kunnen boeiend zijn ( zoals ik hiervoor op tafel gooide ). Het is aan de grootste wetenschappers om alles verder ( en zo EXACT mogelijk ) uit te pluizen. Volgens mij is het tot nu niet definitief ( en waterdicht ) bewezen dat de snelheid van het licht niet kan ingehaald worden. Eens dit hek van de dam is ( de zogenaamde limiet )..is er geen grens meer op de snelheid die men zich kan voorstellen. Waar zou de grens dan moeten liggen ? Die kan dan enkel nog strikt afhankelijk zijn van de voortstuwing, of de toegepaste methode,... en variabele factoren in bepaalde omgevingen in het universum !
|
|||
|
|
Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)
Zoeken
Ledenlijst
Kalender
Help