Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VIDEOS OF RESEARCH OF THE HOLLOW EARTH
02-10-2011, 11:05 PM
Bericht: #1
Aangezien ik een sterk vermoeden heb dat onderstaande heel goed mogelijk kan zijn plaats ik deze topic...

Wat vinden jullie ervan?

I happened to find this as I was looking at all the activity going on in the south pole.

Entrance to hollow earth? who knows,... we will never know until NASA and the governments stop covering up the poles. No More Photoshop!!!!!

Sorry for the quality, Youtube processing,what can you do.

Try HQ: <&fs=1" /><&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390">
.

let me know your thoughts, and oops on the misspelling Smile

Update: Found another one.
Link:
<&fs=1" /><&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="390"> .

--------------------------

Hollow Earth Hyperborea Agartha Shambhala 1of7

first uploaded from:
http://www.youtube.com/DreamsOfEmpathy

-------------------------

The Hollow Earth

United States Patent 1096102:
"The Hollow Earth Theory"
On November 25, 1912 Marshall B. Gardner of Aurora, Kane County, Illinois, USA, submitted his discovery application to the United States Patent Office. 18 months later, on May 12,1914, this federal agency granted Mr. Gardner United States patent 1096102, the second most important scientific document ever issued. Its scientific significance is exceeded only by the mechanical flight discovery of Orville and Wilbur Wright in 1903. For reasons which even Mr. Gardner could not have fully anticipated in the early 1900s, and which are now abundantly clear, his discovery soon became the most highly classified military secret of all time.

----------------------------

Did the Nazis prove that Earth is hollow - Stuff they don't want you to know

[Afbeelding: onderschrift.jpg]
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-10-2011, 11:09 PM
Bericht: #2
Re: VIDEOS OF RESEARCH OF THE HOLLOW EARTH
Ah je hebt beelden over de nazi's mogelijke betrokkenheid over een holle aarde gevonden, dank je Smile

"Vortices of pure energy can exist and, if my theories are right, can compose the bodily form of an intelligent species." Lord Kelvin
Reageren op dit bericht
02-10-2011, 11:10 PM
Bericht: #3
Kelvin schreef:Ah je hebt beelden over de nazi's mogelijke betrokkenheid over een holle aarde gevonden, dank je Smile

Ja, goed ben ik hè :lol: , nee hoor, grapjuh Wink

Reageren op dit bericht
02-10-2011, 11:12 PM
Bericht: #4
Vonnie schreef:
Kelvin schreef:Ah je hebt beelden over de nazi's mogelijke betrokkenheid over een holle aarde gevonden, dank je Smile

Ja, goed ben ik hè :lol: , nee hoor, grapjuh Wink

Ja heeeel goed Big Grin

"Vortices of pure energy can exist and, if my theories are right, can compose the bodily form of an intelligent species." Lord Kelvin
Reageren op dit bericht
02-11-2011, 04:18 PM
Bericht: #5
Ik denk dat de AARDE werkelijk bestaat uit lagen, en zo hebben we een indeling in KERN, MANTEL, KORST, ATMOSFEER,...maar dat er in sommige continenten diep onder de grond reusachtige holten kunnen zijn ( een soort van grotten bijv. die eventueel vele honderden kilometers lang zijn, en ook enorm diep ) die doen vermoeden dat de aarde uiteindelijk hol is - wat in werkelijkheid niet zo is - acht ik niet onmogelijk !
Meer hierover ( de lagen ) :

http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll125/nl/struct_nl.htm

nb : We moeten wel vermijden van in een fantaziewetenschap terecht te komen ( of reserveer dat dan voor de stripverhalen en animatiefilmpjes Wink ). Reusachtige holten of grotten... akkoord... maar dan zeker niet tot in de KERN !!! Bovendien...als er zulke holtes bestaan.. zullen ze hoofdzakelijk in de KORST zitten.

Nb :
De continentale korst is dikker dan de oceanische - de gemiddelde dikte is rond de 30 km - en bestaat voornamelijk uit licht materiaal zoals graniet.
( daarin kunnen ev. grote holtes aanwezig zijn )
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-12-2011, 09:44 PM
Bericht: #6
Die Nazi's hebben wel toffe expedities gedaan en zo, zo onderzochten te minsten de mythe van de aarde. Jammer dat ze zo afkeer van joden hadden en echt afschuwelijke misdaden hebben gedaan. Ze hadden het veel anders aan moeten pakken.

[Afbeelding: bannercopyl.jpg]
Reageren op dit bericht
02-12-2011, 11:51 PM
Bericht: #7
Lightlife schreef:Die Nazi's hebben wel toffe expedities gedaan en zo, zo onderzochten te minsten de mythe van de aarde. Jammer dat ze zo afkeer van joden hadden en echt afschuwelijke misdaden hebben gedaan. Ze hadden het veel anders aan moeten pakken.

En niet te vergeten de kinderbijlsag en de snelweg Wink .

Reageren op dit bericht
05-04-2011, 10:19 AM
Bericht: #8
Hollow Earth theory is erg leuk, maar lijkt mij erg makkelijk te ontkrachten of bevestigen. Als er daadwerkelijk serieuze onderzoekers zijn (onderzoekers die goed staan aangeschreven bij universiteiten en niet pseudo science) dan is het heel makkelijk voor hun om een expeditie te organiseren naar één van de toegangspoorten van de "binnenwereld". Je bekijkt photo's van satelieten, je gaat naar de gaten toe en je gaat naar binnen. Duizenden bedrijven zouden bereid zijn geld te investeren als zae ook maar dachten dat er een kleine kans was dat het waar is: Tenslotte als er een binnenwereld is, dan is er ruimte om voetsel te verbouwen en grondstoffen/nieuwe gewassen te vinden. En als het bewoond is kun je er handel mee drijven. En een live verbinding met een televisiestation die de camera beelden van de expeditie live uitzenden zouden goud betalen als er daadwerkelijk iets te zien is. De expeditieleden zouden een fortuin verdienen aan intervieuws en boeken die ze schrijven over de expeditie als het waar zou zijn. En toch is er niemand die een serieuze expeditie uitvoert...

Helaas is er niemand bereid zijn geld te gebruiken of er daadwerkelijk naar toe te gaan. En geen enkele serieuze onderzoeker denkt dat er ook maar een fractie van een kans bestaat dat de aarde hol zou zijn met levende wezens er binnen (zou wel erg mooi zijn als het wel zo was). Het iseenvoudig te testen, maar niemand die het doet. Het is leuker om te fantaseren dan het te toetsen en er daadwerkelijk naar toe te gaan.
Reageren op dit bericht
05-04-2011, 10:06 PM
Bericht: #9
Zelf vind ik het een interessant onderwerp, maar ik geloof er niet echt in.
Dit komt natuurlijk vooral door wat ons van kinds af aan geleerd is, dat de binnenkant van de aarde bestaat uit hete lava
en magma en misschien heb ik ook wel ongelijk, maar op dit moment houd ik het toch bij fictie. Desalniettemin vind ik het de moeite waard om erover te discussiëren.

Er is blijkbaar een organisatie die min of meer van plan is om een expeditie te ondernemen naar de noordpool. Ze zijn van plan om in Augustus dit jaar te vertrekken met het doel om een ingang te vinden naar het binnenste van de aarde

Dit is de website http://www.phoenixsciencefoundation.org/APEX.htm

Ik heb ook een filmpje gevonden wat het een en ander wat meer zou moeten visualiseren:

Ik heb ook ooit gelezen over een Amerikaanse piloot ten tijden van de eerste/tweede oorlog die met zijn vliegtuig per ongeluk in de andere wereld terecht gekomen zou zijn en zijn verhaal in een dagboek opgeschreven heeft. Uiteraard zijn er ook diverse boeken geschreven, waarvan "Journey to the centre of the earth" van Jules Verne wel de meest bekende is. Als men in de geschiedenis kijkt zijn er diverse tijdperken waarin deze legende beschreven wordt. Je gaat je natuurlijk ook afvragen hoe het komt dat deze theorieën steeds terug komen. Maar tot het moment waarop het eventueel bewezen zal worden, blijf ik het een leuke fantasiewereld vinden.
Reageren op dit bericht
05-05-2011, 12:34 AM
Bericht: #10
Anthony schreef:Hollow Earth theory is erg leuk, maar lijkt mij erg makkelijk te ontkrachten of bevestigen. Als er daadwerkelijk serieuze onderzoekers zijn (onderzoekers die goed staan aangeschreven bij universiteiten en niet pseudo science) dan is het heel makkelijk voor hun om een expeditie te organiseren naar één van de toegangspoorten van de "binnenwereld". Je bekijkt photo's van satelieten, je gaat naar de gaten toe en je gaat naar binnen. Duizenden bedrijven zouden bereid zijn geld te investeren als zae ook maar dachten dat er een kleine kans was dat het waar is: Tenslotte als er een binnenwereld is, dan is er ruimte om voetsel te verbouwen en grondstoffen/nieuwe gewassen te vinden. En als het bewoond is kun je er handel mee drijven. En een live verbinding met een televisiestation die de camera beelden van de expeditie live uitzenden zouden goud betalen als er daadwerkelijk iets te zien is. De expeditieleden zouden een fortuin verdienen aan intervieuws en boeken die ze schrijven over de expeditie als het waar zou zijn. En toch is er niemand die een serieuze expeditie uitvoert...

Helaas is er niemand bereid zijn geld te gebruiken of er daadwerkelijk naar toe te gaan. En geen enkele serieuze onderzoeker denkt dat er ook maar een fractie van een kans bestaat dat de aarde hol zou zijn met levende wezens er binnen (zou wel erg mooi zijn als het wel zo was). Het iseenvoudig te testen, maar niemand die het doet. Het is leuker om te fantaseren dan het te toetsen en er daadwerkelijk naar toe te gaan.

Op de volgende link vind je filmpjes van admiraal Byrd en hij heeft een bezoek gebracht aan buitenaardsen die in de hollow earth wonen en als ik het mij goed herinner heeft het hoofd van de buitenaardsen hem gezegd nooit onderzoek hier naar te doen.

Het was het eerste gevecht met ufo's en gevechts vliegtuigen, echt heel interessant allemaal.

<!-- l -->viewtopic.php?f=5&t=13&start=50<!-- l -->

Daar staan verschillende filmpjes er over, hier alvast 1.

Reageren op dit bericht
05-05-2011, 08:01 AM
Bericht: #11
Yvonne schreef:
Anthony schreef:Hollow Earth theory is erg leuk, maar lijkt mij erg makkelijk te ontkrachten of bevestigen. Als er daadwerkelijk serieuze onderzoekers zijn (onderzoekers die goed staan aangeschreven bij universiteiten en niet pseudo science) dan is het heel makkelijk voor hun om een expeditie te organiseren naar één van de toegangspoorten van de "binnenwereld". Je bekijkt photo's van satelieten, je gaat naar de gaten toe en je gaat naar binnen. Duizenden bedrijven zouden bereid zijn geld te investeren als zae ook maar dachten dat er een kleine kans was dat het waar is: Tenslotte als er een binnenwereld is, dan is er ruimte om voetsel te verbouwen en grondstoffen/nieuwe gewassen te vinden. En als het bewoond is kun je er handel mee drijven. En een live verbinding met een televisiestation die de camera beelden van de expeditie live uitzenden zouden goud betalen als er daadwerkelijk iets te zien is. De expeditieleden zouden een fortuin verdienen aan intervieuws en boeken die ze schrijven over de expeditie als het waar zou zijn. En toch is er niemand die een serieuze expeditie uitvoert...

Op de volgende link vind je filmpjes van admiraal Byrd en hij heeft een bezoek gebracht aan buitenaardsen die in de hollow earth wonen en als ik het mij goed herinner heeft het hoofd van de buitenaardsen hem gezegd nooit onderzoek hier naar te doen.

Het was het eerste gevecht met ufo's en gevechts vliegtuigen, echt heel interessant allemaal.

<!-- l -->viewtopic.php?f=5&t=13&start=50<!-- l -->

Daar staan verschillende filmpjes er over, hier alvast 1.

Ik ken het filmpje, ik vind de Hollow Earth theorie erg interesant (lees: ik zou het leuk vinden als het waar was). Maar het filpje is zoals wel vaker (lees: vrijwel altijd) vol met aannamen en niet te toetsen suggesties. En daarbij komt, alles wat het/een leger doet is verdacht in de ogen van de gemiddelde lezer hier. Verder is het wederom een stukje dat alles op één hoop gooit: Nazi's, Aliens, global conspiracy, etc.

Een privé/niet militaire expeditie zou hier uitkomst/uitsluitsel kunnen brengen. Gewoon een live verbinding naar een site met camera beelden of naar een tv station als die bereid zijn te betalen/bereid zijn het uit te zenden. Maar zoals ik al zei: in de meer dan 60 jaar na de expeditie die je aanhaald is er niemand geweest die een serieuze wetenschappelijke expeditie heeft uitgevoerd naar de Hollow Earth. Er is slechts één iemand nodig en die is niet te vinden. En er is geen enkele echte expert (geen pseudo wetenschapper zoals die er zoveel van zijn op fora zoals deze) die de hollow earth theorie serieus neemt.

Dat niemand is gaan zoeken terwijl ze het zo zeker weten dat er een "hollow earth" is, geeft wel aan dat niemand het serieus gelooft. "Put your money where your mouth is" zoals de Amerikanen het zo plat zeggen. Aliens kun je moeilijk bewijzenzolang ze niet geland zijn, de Illuminati kun je pas bewijzen als al die geweldige technologien waarvan velen hier beweren dat ze bestaan opeens naar voren komen (zoals die bunker/tunnels die in de VS zouden bestaan die ze in een dagje maken), maar de hollow earth is extreem eenvoudig te toetsen. Het uitblijven van een expeditie alleen al lijkt mij een indirect bewijs dat de theorie niet serieus genomen wordt door genoeg mensen.
Reageren op dit bericht
05-05-2011, 08:15 AM
Bericht: #12
Anthony schreef:Hollow Earth theory is erg leuk, maar lijkt mij erg makkelijk te ontkrachten of bevestigen. Als er

Dat niemand is gaan zoeken terwijl ze het zo zeker weten dat er een "hollow earth" is, geeft wel aan dat niemand het serieus gelooft. "Put your money where your mouth is" zoals de Amerikanen het zo plat zeggen. Aliens kun je moeilijk bewijzenzolang ze niet geland zijn, de Illuminati kun je pas bewijzen als al die geweldige technologien waarvan velen hier beweren dat ze bestaan opeens naar voren komen (zoals die bunker/tunnels die in de VS zouden bestaan die ze in een dagje maken), maar de hollow earth is extreem eenvoudig te toetsen. Het uitblijven van een expeditie alleen al lijkt mij een indirect bewijs dat de theorie niet serieus genomen wordt door genoeg mensen.[/quote]

Of ze houden zich aan de afspraak die met Byrd is gemaakt, om geen tweede confrontatie met de ufo's te hebben? Tis maar een gedachte hoor Wink .

Reageren op dit bericht
05-05-2011, 09:28 AM
Bericht: #13
Yvonne schreef:
Anthony schreef:Hollow Earth theory is erg leuk, maar lijkt mij erg makkelijk te ontkrachten of bevestigen. Als er

Of ze houden zich aan de afspraak die met Byrd is gemaakt, om geen tweede confrontatie met de ufo's te hebben? Tis maar een gedachte hoor Wink .

De wetenschap is veel complexer dan "ze". Ga naar iedere willekeurige universiteit toe en je vind geen "ze". Je vind individuen die zich bezighouden met wetenschap en diezelfde individuen zijn bezig met het vergaren van (voor hun) nieuwe kennis en zich als kenners presenteren: Papers schrijven,artikelen voor vakbladen etc. Die hebben geen enkele link met welk militair apparaat dan ook, laat staan sympatieen voor de Amerikaanse militaire diensten. Alle wetenschappers zouden meedoen met een expeditie als ze dachten dat er ook maar een klein kansje was dat de Hollow Earth zou bestaan (Ik zou best bereid zijn mee te gaan als ik serieus bewijs zou zien en er graag een eigen paper voor schrijven (helaas is mijn Master niet in een natuurkundig vakgebied Wink )).

Het is veel te makkelijk om te spreken over "Ze". Dat getuigd van een onwetendheid en naiviteit. Al is er een "Ze", waar de meeste mensen niet in geloven, waarom zouden deze mensen dan wel naar ze luisteren? De theorieen krijgen weinig aandacht niet omdat er een complot is maar omdat niemand er serieus in gelooft, omdat het niet strookt met de huidige theorieen. Als je met een nieuwe theorie komt, gaat iedere wetenschapper graag met je in discusie (soms tot vervelend toe Wink ), het is hun vakgebied en hun passie. Als je hun iets nieuws geeft: een gedachte of ontdekking, dan storten zij zich er op. Het idee dat ze informatie achter zouden houden gaat maar in zeer beperkte gevallen op.

Als je denkt dat er ook maar enig bewijs zou zijn voor de Hollow Earth theorie en je bent zelf natuurkundige, dan zal ieder andere natuurkundige graag met je van gedachte wisselen. Helaas zijn het bijna altijd pseudo wetenschappers die met dit soort verhalen komen. Ja deze pseudo wetenschappers kunnen het soms heel overtuigend brengen, maar ze maken verkeerde aannamen en gaan voorbij aan allerlij bewijzen die het tegendeel zeggen. Alleen maar om hun eigen theorie te onderbouwen (en gaan daarmee kilometers verder dan de echte wetenschappers die ze juist van dit gegeven beschuldigen).
Reageren op dit bericht
05-05-2011, 10:09 AM
Bericht: #14
Ik begin me langzamerhand af te vragen f het een parralelle realiteit is...
Reageren op dit bericht
05-05-2011, 12:45 PM
Bericht: #15
zou me ook niet verbazen Paul wij kunnen zo weinig zien en waarnemen . wij zien nog geen 10 procent van wat er om ons heen is.
Reageren op dit bericht
05-05-2011, 01:11 PM
Bericht: #16
Paul schreef:Ik begin me langzamerhand af te vragen f het een parralelle realiteit is...

Deze opmerking past geheel bij deze site (bedoel ik niet denigrerend). Maar geeft wel aan hoe veel mensen hier denken. Er zijn zoveel Theorieen die allemaal gelooft worden (en ook al spreken ze elkaar soms tegen, dat is niet van belang omdat het een "alternatieve theorie is") dat de ene al snel een vervangend antwoord kan geven voor een andere als die ontkracht wordt.

Er is een holle wereld--> er is geen holle wereld maar het is een andere dimentie --> het is geen andere dimentie maar een poort naar een andere wereld --> het is geen "stargate" maar een ander niveau van bewustzijn --> het is geen ander niveau van bewustzijn maar een samenzwering van de geheime diensten en de illuminati die met disinformatie mensen bezig houden onzin te onderzoeken en zo de waarheid niet kunnen achterhalen --> Nee het is de werkelijke locatie van Atlantis, ze zijn niet de zee in gezakt maar de aarde in! (wellicht zou ik deze moeten claimen, deze heb ik nog niet eerder gehoord Wink )--> etc, etc etc
Reageren op dit bericht
05-05-2011, 01:43 PM
Bericht: #17
Whahaha :lol: , tis alsof ik Highstreet lees Tongue , alleen is Anthony wat grappiger Big Grin .

Reageren op dit bericht
05-05-2011, 02:05 PM
Bericht: #18
Yvonne schreef:Whahaha :lol: , tis alsof ik Highstreet lees Tongue , alleen is Anthony wat grappiger Big Grin .

Als je een vaste klant bent hier op het forum, begrijp ik dat je mij "blind voor de waarheid" zou vinden , maar begrijp je het punt dat ik wil maken? Het is wel een fundamentele bij de discussie.

Als je ooit hoopt de alternatieve theorieen de mainstream in te krijgen zul je toch echt keuzes moeten maken. Wat is wel waar en wat niet. Ik zou ook graag willen weten waarom je het zo grappig vind. Leg het me uit, wellicht kan ik meelachen... Wink
Reageren op dit bericht
05-05-2011, 06:02 PM
Bericht: #19
Anthony schreef:Als je een vaste klant bent hier op het forum, begrijp ik dat je mij "blind voor de waarheid" zou vinden , maar begrijp je het punt dat ik wil maken? Het is wel een fundamentele bij de discussie.

Jij zou mijn welkomstwoord in je eigen voorstel topic nog eens moeten lezen, dit keer met aandacht!!!
Reageren op dit bericht
05-05-2011, 07:00 PM
Bericht: #20
Paul schreef:
Anthony schreef:Als je een vaste klant bent hier op het forum, begrijp ik dat je mij "blind voor de waarheid" zou vinden , maar begrijp je het punt dat ik wil maken? Het is wel een fundamentele bij de discussie.

Jij zou mijn welkomstwoord in je eigen voorstel topic nog eens moeten lezen, dit keer met aandacht!!!
beetje een zwaktebod. Je kunt ook ingaan op de discussie. Of is het een eenzijdig monoloog?
Reageren op dit bericht
05-05-2011, 07:12 PM
Bericht: #21
Anthony schreef:
Paul schreef:Ik begin me langzamerhand af te vragen f het een parralelle realiteit is...

Deze opmerking past geheel bij deze site (bedoel ik niet denigrerend). Maar geeft wel aan hoe veel mensen hier denken. Er zijn zoveel Theorieen die allemaal gelooft worden (en ook al spreken ze elkaar soms tegen, dat is niet van belang omdat het een "alternatieve theorie is") dat de ene al snel een vervangend antwoord kan geven voor een andere als die ontkracht wordt.

Er is een holle wereld--> er is geen holle wereld maar het is een andere dimentie --> het is geen andere dimentie maar een poort naar een andere wereld --> het is geen "stargate" maar een ander niveau van bewustzijn --> het is geen ander niveau van bewustzijn maar een samenzwering van de geheime diensten en de illuminati die met disinformatie mensen bezig houden onzin te onderzoeken en zo de waarheid niet kunnen achterhalen --> Nee het is de werkelijke locatie van Atlantis, ze zijn niet de zee in gezakt maar de aarde in! (wellicht zou ik deze moeten claimen, deze heb ik nog niet eerder gehoord Wink )--> etc, etc etc

Wat wil je dan dat we doen? Lekker naar de mainstream gaan luisteren en kijken hoe die mongolen over bepaalde dingen denken? Buiten dat alles zijn die mensen vrijwel nooit openminded dus als je al met een suggestie aankomt die wellicht raar in de oren klinken voor de gemiddelde mens, dan word het weggewuift alsof zoiets alleen door gekke kan worden verzonnen. Wat wij hier op deze site doen is gissen en tegelijkertijd kijken hoe wij staan in de huidige maatschappij. De mensen die hier op Niburu komen (vele) zijn openminded en gebruiken hun fantasie, creativiteit om de waarheid te achterhalen. Dat hier nu een boel theorieen bij komen is een andere zaak. Of heb je liever dat de mensheid wijs hun mond dicht houd en maar klakkeloos gelooft wat ze je vertellen? Ik neem aan van niet en anders was je ook niet hier op Niburu aanwezig. Voor t geval dat je het nog niet gemerkt hebt, maar (om maar even voor mezelf te spreken) ik houd ervan om mijn fantasie te gebruiken en zodanig aan kennis te komen die wellicht toepast kan worden in onze maatschappij. Shitload aan theorieen, maar je bent altijd zelf diegene die er voor kiest om het te lezen of zelfs naast je te laten liggen en geen energie in te steken. Het maakt ook helemaal niet uit welke theorie nou de waarheid is want het komt toch vanzelf boven water, en in de tussentijd gissen wij een eind verder totdat de waarheid boven water komt. En wellicht is de waarheid allang voorbijgekomen zonder dat wij het in de gaten hebben Wink
Reageren op dit bericht
05-06-2011, 08:23 AM
Bericht: #22
gidje1989 schreef:
Anthony schreef:

Wat wil je dan dat we doen? Lekker naar de mainstream gaan luisteren en kijken hoe die mongolen over bepaalde dingen denken? Buiten dat alles zijn die mensen vrijwel nooit openminded dus als je al met een suggestie aankomt die wellicht raar in de oren klinken voor de gemiddelde mens, dan word het weggewuift alsof zoiets alleen door gekke kan worden verzonnen. Wat wij hier op deze site doen is gissen en tegelijkertijd kijken hoe wij staan in de huidige maatschappij. De mensen die hier op Niburu komen (vele) zijn openminded en gebruiken hun fantasie, creativiteit om de waarheid te achterhalen. Dat hier nu een boel theorieen bij komen is een andere zaak. Of heb je liever dat de mensheid wijs hun mond dicht houd en maar klakkeloos gelooft wat ze je vertellen? Ik neem aan van niet en anders was je ook niet hier op Niburu aanwezig. Voor t geval dat je het nog niet gemerkt hebt, maar (om maar even voor mezelf te spreken) ik houd ervan om mijn fantasie te gebruiken en zodanig aan kennis te komen die wellicht toepast kan worden in onze maatschappij. Shitload aan theorieen, maar je bent altijd zelf diegene die er voor kiest om het te lezen of zelfs naast je te laten liggen en geen energie in te steken. Het maakt ook helemaal niet uit welke theorie nou de waarheid is want het komt toch vanzelf boven water, en in de tussentijd gissen wij een eind verder totdat de waarheid boven water komt. En wellicht is de waarheid allang voorbijgekomen zonder dat wij het in de gaten hebben Wink

Oké duidelijk verhaal, dank voor je post. In dat geval neem ik een deel van mijn woorden terug, aangezien ik waarschijnlijk een verkeerde aanname nam. Ik krijg/kreeg namelijk de indruk dat alle theorieen worden gelooft (ook al spreken ze elkaar soms tegen). Echter als ik je post goed begrijp zeg je echter, ze zouden waar kunnen zijn. Maar zolang ik het tegendeel niet weet, houd ik ze in de gaten en verwerp ik ze niet maar accepteer ik ze (nog) niet 100%. Tot die tijd is er (nog) geen definitieve "waarheid". Is dat een goede (lees: betere Wink ) conclusie dan mijn voorgaande? Of zijn er bepaalde theorieen waar je wel 100% achter staat?
Reageren op dit bericht
05-06-2011, 08:27 AM
Bericht: #23
Lees nu je eigen antwoord eens en dan mijn welkom in je eigen voorstel topic!!!

Ik haalde dit niet voor niks aan Anthony...
Reageren op dit bericht
05-06-2011, 09:00 AM
Bericht: #24
Paul schreef:Lees nu je eigen antwoord eens en dan mijn welkom in je eigen voorstel topic!!!

Ik haalde dit niet voor niks aan Anthony...

Een forum is bedoelt om van gedachten te wisselen. Hierbij gebruik je argumenten voor en tegen. Of je overtuigd wil/kan worden is aan jezelf: of je open staat voor de beredenatie van een ander. Als je werkelijk open staat voor de waarheid (ook al weet je die al), dan nog dwingt een discussie je, je eigen gedachten te ordenen door in te gaan op argumenten. Dit zorgt er juist voor dat uiteindelijk de waarheid boven komt. En je gaf al aan dat je niet gaat overtuigen, dat is ook mijn doel niet (ik betwijfel of dat zal kunnen). Ik breng argumenten en hoop op goed gefundeerde tegenargumenten, niet dat ik iemand kan overtuigen van mijn gelijk. Dus of je het met me eens bent of niet @Paul, maakt mij niets uit.

De meeste van mijn meningen zijn gevormd dankzij een discussie. En die discussie kan maanden later je gedachten en standpunten nog altijd beinvloeden als de argumenten goed zijn. En de mening bijschaven, veranderen of sterker maken.
Reageren op dit bericht
05-06-2011, 10:09 AM
Bericht: #25
Anthony schreef:Oké duidelijk verhaal, dank voor je post. In dat geval neem ik een deel van mijn woorden terug, aangezien ik waarschijnlijk een verkeerde aanname nam. Ik krijg/kreeg namelijk de indruk dat alle theorieen worden gelooft (ook al spreken ze elkaar soms tegen). Echter als ik je post goed begrijp zeg je echter, ze zouden waar kunnen zijn. Maar zolang ik het tegendeel niet weet, houd ik ze in de gaten en verwerp ik ze niet maar accepteer ik ze (nog) niet 100%. Tot die tijd is er (nog) geen definitieve "waarheid". Is dat een goede (lees: betere Wink ) conclusie dan mijn voorgaande? Of zijn er bepaalde theorieen waar je wel 100% achter staat?

En dan dit stukje....Welkom Anthony, de overtuiging vriend zit al in jezelf, de nieuwsgierigheid in je is geprikkeld en dat is alles wat er nodig is...

Je mag alles afwijzen maar daarmee snij je jezelf af van veel info, ik zou zeggen stel jezelf open voor alles, ontken niets (vooral jezelf niet) en onderzoek wat wel of wat niet bij je past en je komt als vanzelf bij jouw waarheid!!!

Daarom verwees ik eerder al hier naar toe, jij zegt hierboven hetzelfde wat ik al aan je aanreikte alleen toen deed je daar Nog niets mee...
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  The Earth's Magnetic Fields Going To Flip. TheGray 1 887 04-16-2012 09:20 AM
Laatste bericht: TheGray
  HOLLOW EARTH with evidence science2art 1 1,109 02-11-2012 01:27 PM
Laatste bericht: science2art
  AGHARTA the hollow earth (+NAZI technology) science2art 4 1,278 10-20-2011 11:10 AM
Laatste bericht: Geel kristal ster
  google earth glitch of haarp? daniel3927 1 857 09-23-2011 06:56 PM
Laatste bericht: daniel3927

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Contact opnemen | Niburu | Naar boven | Naar inhoud | Mobile Version | RSS-syndicatie