Reactie plaatsen 

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vrijgekomen FBI-files: aliens zijn op aarde geland
02-16-2012, 05:39 PM
Bericht: #1
Vrijgekomen FBI-files: aliens zijn op aarde geland
Pas vrijgegeven documenten van het FBI zouden bevestigen wat samenzweringstheorieën al jarenlang beweren: vliegende schotels, bemand door aliens, zijn op de Aarde geland.

De documenten, die jarenlang topgeheim zijn gebleven, lijken de theorie te staven dat buitenaardse wezens inderdaad in 1947 in het Amerikaanse stadje Roswell zijn geland.

Roswell geniet internationale bekendheid vanwege het zogenaamde 'Roswellincident'. De discussie tussen aanhangers, tegenstanders en wetenschappers over de gebeurtenis houdt tot op de dag vandaag wereldwijd aan.

Na de landing zouden de aliens volgens de FBI-gegevens naar een legerbasis zijn overgebracht. Het ging om 3 cirkelvormige ruimtetuigen, met aan boord telkens 3 aliens van ongeveer een meter groot, zo beweerde een FBI-agent al in 1950.

Bewijzen
Volgens ufo-'experts' kunnen de documenten bewijzen dat aliens en ufo's geen verzinsels zijn. Ex-FBI-agent Guy Hottel onthulde 'de ontdekking' in 1950 aan zijn directeur. Hottel had op zijn beurt de informatie van een inspecteur van de Amerikaanse luchtmacht.

'Drie zogenaamde vliegende schotels zijn aangetroffen in New Mexico. Ze worden omschreven als cirkelvormig en bol in het midden, met een diameter van ongeveer 15 meter. Elke schotel was bemand door drie lichamen met menselijke vormen. Ze waren echter slechts een meter groot, gekleed in een verfijnde metaalachtige stof. Elk lichaam droeg een pak zoals testpiloten dragen.'

In de documenten is de naam van de inspecteur die deze onthullingen tegenover Hottel deed geschrapt. Bovendien is er geen melding gemaakt van de datum van de 'ontdekking'.

Neergestort
De aliens hebben volgens Hotell geen zachte landing gemaakt. De ex-FBI'er, die voor het kantoor in Washington werkte, meent dat de krachtige radar van Roswell de besturingssystemen van de UFO's heeft verstoord. Daardoor zouden ze zijn neergestort.

Het document is door het FBI in het online archief The Vault gepubliceerd, samen met duizenden andere. Dat meldt The Sun.

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/artic ... redirected
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-16-2012, 05:41 PM
Bericht: #2
Re: Vrijgekomen FBI-files: aliens zijn op aarde geland
Is dit echt waar?
Reageren op dit bericht
02-16-2012, 08:12 PM
Bericht: #3
we gaan toch naar steeds meer openheid . en dat is goed
Reageren op dit bericht
02-16-2012, 08:19 PM
Bericht: #4
Geweldig! Big Grin
Reageren op dit bericht
02-16-2012, 08:25 PM
Bericht: #5
Eigenlijk is dat niet pas vrijgekomen. Als ik me niet vergis bespraken we die al eens op het forum. The Sun is niet direct de beste verslaggeving, maar ik meen me te herinneren dat er nog andere kranten waren met ongeveer hetzelfde nieuws, omdat het tenslotte over de inhoud van die documenten gaat. Wat in die FBI-documenten vrijkwam schijnt idd overeeen te komen met wat verschillende onderzoekers zoals o.a. ex-Nasa-expert M. Chatelain al zeer lang beweerden. Deze documenten riepen direct vele tegengestelde reacties op. Ik meen toch wel dat de hoofdlijnen kunnen kloppen, wanneer we alles vergelijken met andere gegevens die via FOIA-documenten vrijkwamen ( schijfvormige tuigen, onaardse technologie, kleine wezens etc. )...

Met wat zoeken bots je wellicht weer op een oudere topic die hierover gaat. Het is in elk geval een goede poging om dit thema terug onder de aandacht te brengen, en het gebeurt idd dat men niet meer weet wat er hier allemaal reeds werd gepubliceerd. Het kan mij ook overkomen. 8-)
Reageren op dit bericht
02-16-2012, 08:40 PM
Bericht: #6
Gaat hierom:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/new...Files.html

Typisch Sun-artikel dat zoals altijd volslagen de plank misslaat. De Vault staat vol van verslagen van personen die melding maken van buitenaardse bezoekers aan de FBI.
Reageren op dit bericht
02-16-2012, 11:39 PM
Bericht: #7
Highstreet schreef:Gaat hierom:

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/new...Files.html

Typisch Sun-artikel dat zoals altijd volslagen de plank misslaat. De Vault staat vol van verslagen van personen die melding maken van buitenaardse bezoekers aan de FBI.

Yep, het is algemeen bekend dat de SUN er nog al eens een draai aan geeft zeg maar Wink

http://www.paranormaal-advies-westfriesland.nl
Het is wel bijna tijd, maar dat is niet nu
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
02-17-2012, 10:05 AM
Bericht: #8
is er ergens een officiele site te vinden van fbi of zo waar deze vrijgegeven documenten te zien zijn. enkel zo kan uitgemaakt worden of het verhaaltje van 'the sun' een hoax is of waarheid
Reageren op dit bericht
02-17-2012, 10:41 AM
Bericht: #9
Het memorandum van Guy Hottel is samen met honderden andere verslagen door de fbi on line geplaatst in april 2011. Diverse buitenlandse kranten, waaronder the daily mail en de telegraph hebben hier toen aandacht aan besteedt. Door te googelen op de naam Guy Hottel is dit terug te vinden. Volgens mij hebben we dit toendertijd ook in het niburu-forum besproken.
Het is wel vreemd dat een krant als de sun er nu pas een artikel aan wijdt. Want het is bijna een jaar geleden dat de documenten zijn vrijgegeven. Waarom hebben ze het toen niet gemeld? Ze moeten ervan op de hoogte zijn geweest!
Dit soort vragen vind ik interessant. Waarom nu pas?
Reageren op dit bericht
02-17-2012, 10:58 AM
Bericht: #10
Hier kun je de geopenbaarde FBI-docs vinden, incl. honderden verslagen van mensen die UFO's hebben gezien:

http://vault.fbi.gov/
Reageren op dit bericht
02-17-2012, 01:08 PM
Bericht: #11
max1 schreef:Het memorandum van Guy Hottel is samen met honderden andere verslagen door de fbi on line geplaatst in april 2011. Diverse buitenlandse kranten, waaronder the daily mail en de telegraph hebben hier toen aandacht aan besteedt. Door te googelen op de naam Guy Hottel is dit terug te vinden. Volgens mij hebben we dit toendertijd ook in het niburu-forum besproken.
Het is wel vreemd dat een krant als de sun er nu pas een artikel aan wijdt. Want het is bijna een jaar geleden dat de documenten zijn vrijgegeven. Waarom hebben ze het toen niet gemeld? Ze moeten ervan op de hoogte zijn geweest!
Dit soort vragen vind ik interessant. Waarom nu pas?

Dat is idd wat ik zelf ook vaststelde...vroeger in 2011 werd er al over gepubliceerd, en ik denk dat we er in 2011 al communicatie over hadden op dit forum ( moet dus gemakkelijk terug te vinden zijn ).
de inhoud verwonderde mij toen al niet, daar er overeenkomsten waren met gegevens in sommige FOIA-documenten. Ik viel er in elk geval niet van achterover.
En..de Sun...ja..is er natuurlijk als de kippen bij wanneer ze iets sensationeel kunnen brengen. Maar indien ze er nu weer mee afkomen, heb ik het raden naar het waarom ervan !?
Reageren op dit bericht
02-17-2012, 05:41 PM
Bericht: #12
Het lijkt mij wel erg onwaarschijnlijk dat de schepen van buitenaardsen die technologisch veel verder ontwikkeld zouden moeten zijn dan ons zouden crashen omdat hun besturingssysteem in de war zou raken van radarsignalen.
Reageren op dit bericht
02-17-2012, 06:19 PM
Bericht: #13
cybertronian schreef:Het lijkt mij wel erg onwaarschijnlijk dat de schepen van buitenaardsen die technologisch veel verder ontwikkeld zouden moeten zijn dan ons zouden crashen omdat hun besturingssysteem in de war zou raken van radarsignalen.

Dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk, maar dat wordt verondersteld als oorzaak. Het kan ook geheel iets anders zijn geweest wat ze heeft doen neerstorten.
Reageren op dit bericht
02-17-2012, 07:06 PM
Bericht: #14
max1 schreef:
cybertronian schreef:Het lijkt mij wel erg onwaarschijnlijk dat de schepen van buitenaardsen die technologisch veel verder ontwikkeld zouden moeten zijn dan ons zouden crashen omdat hun besturingssysteem in de war zou raken van radarsignalen.

Dat lijkt mij ook onwaarschijnlijk, maar dat wordt verondersteld als oorzaak. Het kan ook geheel iets anders zijn geweest wat ze heeft doen neerstorten.

Magnetische aantrekkingskracht op aarde is anders dan op de maan en mars dus weten wij ook niet hoe eventuele buitenaardse tuigen zich hier verhouden als zij in onze atmosfeer begeven, het kan gewoon zijn dat onze aarde een buitengewone aantrekkingskracht heeft wat elders op planeten in het universum niet voorkomt. Miscalculatie van die aliens misschien haha, maar zonder dollen alles is mogelijk want waarom vliegen er zoveel auto`s uit de bocht hier op aarde? jep! stuurfoutje, alcohol, drugs, noem maar op! misschien zijn die buitenaardsen wel zo verschrikkelijk stoned dat ze daardoor crashen. :mrgreen:
Reageren op dit bericht
02-17-2012, 08:50 PM
Bericht: #15
max1 schreef:

er is al vaak gesignaleerd dat zoiets als een radarinstallatie zoiets veroorzaakte...maar in militaire kringen circuleerde vroeger al een andere theorie...nl. dat de installatie deed denken aan een radarinstallatie, maar een andere functie had !? Ik probeer deze gegevens eens terug te vinden. In elk geval...kan het wel een verstorende functie geweest zijn. Wanneer men zo begint te denken ontstaan er plots meer mogelijkheden : een nieuw wapen dat ze uittesten, een uitvinding van Tesla, etc. !? Het moet met electromagnetische processen te maken hebben. De kleine tuigen waren wellicht op afstand bestuurd ( hypothese), vanuit een moederschip, en konden daardoor veel gevoeliger zijn voor electromagnetische verstoringen !? Er zijn al duizenden vreemde tuigen rond of op de aarde geobserveerd in de loop van meer dan 100 jaar, maar het zijn bijna altijd de kleine schijfvormige die crashten. Uiteindelijk maar een kleine serie, als ik me niet vergis. Op dit vlak mag men uiteenlopende bedenkingen hebben. Ex-Nasa-expert M. Chatelain vermeldde een aantal van die crashen ( jaren 40, 50,60,...) in zijn beroemde werk 'Les messagers du cosmos' dat hier naast mij ligt.

Volgens M. Chatelain in dat boek :
crash Roswell - Nouveaux Mexique 1947 ( soucoupe volante, ? )
crash Nouveaux Mexique 1952 ( soucoup volante, 3 occupants > cadavres)
crash Arizona 1953 ( soucoupe volante, 5 occupants > 1 femelle > Cadavres )
crash Arizona 1957 (soucoupe volante, 4 occupants > cadavres )
crash Nouveaux Mexique 1962 ( soucoupe volante, 2 occupants >cadavres )

daarna een lijst met bijzondere 'landingen'...( zonder crash )...met vliegende schijven die geen beschadiging opliepen...( minstens 1 werd intact meegenomen. Van inzittenden heeft men hier nooit iets vernomen !?)

Dan weer de vermelding van het crashen van nog eens 5 vliegende schijven ( soucoupes volantes ) tussen 1966 en 1968 ( Ohio, Indiana & Kentucky )...en dus nog een serie lijken ( des cadavres ) van kleine aliens..
In totaliteit waren er enkele kleine vrouwelijke aliens, ..die van 1953 er bijgerekend,..de anderen waren v.h. mannelijke geslacht !

Het is te begrijpen dat zowel M. Chatelain als Leonard Stringfield e.a. ( hogere militairen) het hadden over een hele serie buitenaardsen ( tegen de 20 lijken...of meer ? ) in diepvriezers...in de VS.

nb : Bovenstaande gegevens dus allemaal volgens M. Chatelain.

Volgens Stonehill e.a. auteurs werden er eveneens geaccidenteerde tuigen met lijken van aliens in de ex-Sovjet-unie aangetroffen. Volgens Dr. Popovitch ook in Zuid-Africa...enkele ( daar neergeschoten door een Mirage van de Luchtmacht )
Een voorzichtige schatting volgens de gegevens van verschillende auteurs geeft samen al minstens rond de 25 à 30 lijken van aliens, in verschillende landen. Het kunnen er veel meer zijn ( ev. ook in Mexico, Zuid-America, ... ? ) maar daarom werden ze nog niet allemaal in diepvriezers bewaard. In de ex-Sovjetunie zal dat wellicht ook plaatsgevonden hebben, in het licht van verdere anatomische ontleding. Men kan niets aanvangen met een rottend lijk.
Reageren op dit bericht
02-18-2012, 02:04 PM
Bericht: #16
Zoveel gevallen van vermeende gecrashte vliegende schotels en niet 1 die ondersteund word door enige vorm van overtuigend bewijs?
Ik zou het graag willen geloven, maar het lukt me niet.

Hoeveel zal die Chatelain verdiend hebben met dat boek?
Reageren op dit bericht
02-18-2012, 10:39 PM
Bericht: #17
cybertronian schreef:Zoveel gevallen van vermeende gecrashte vliegende schotels en niet 1 die ondersteund word door enige vorm van overtuigend bewijs?
Ik zou het graag willen geloven, maar het lukt me niet.

Hoeveel zal die Chatelain verdiend hebben met dat boek?

het is hier niet nodig om op dit vlak ook maar iets te geloven...ontdek gewoon...
Chatelain is verre van de enige bekende onderzoeker die zulke informatie aandraagt...
Je hebt bijv. ook L. Stringfield...
In verband met bewijzen moet je bij die andere topic over 'de problematiek ivm bewijzen...' zijn

Maar als je meer zekerheid wenst..er bestaan vrijgemaakte FOIA-documenten over de 'flying discs'...en belangrijke documenten over 'onaardse technologie' ( bespreek ik binnenkort wel daar in de topic ivm bewijzen > met bronvermelding )...

Theo Paijmans had het in 'Kosmisch Netwerk' over nog een andere crash ( in de buurt van AZTEC, New Mexico / 25 Mei 1948 )...een schijfvormig toestel van bij de 30 meter...en zestien buitenaardse wezens van ongeveer 1.20 meter...( andere auteurs houden het bij 14 ) !
Er zullen er dus misschien nog veel meer dan 30 in die speciale diepvriezers zitten ( nu..je mag dat gerust geloven of niet geloven...het doet er niet..en kan er niets aan veranderen ! )...

In elk geval..er is veel te veel rook opdat er geen vuur zou zijn...

Nb : Het moet ongeveer 1959 geweest zijn toen ik als mannetje van 4 à 5 jaar van mijn vader eens wat foto's van 'flying discs' in een Frans tijdschrift mocht zien. Er was een foto bij van een alien, maar dat zal wellicht een trucagefoto geweest zijn. Die staken ze dan vaak bij het hele art. ( ik meen me te herinneren dat het over flying discs in de VS ging,...die in de lucht gefotografeerd waren,..en in de jaren vijftig waren er daar veel ! Neem enkel boven Washington... ). Ik stond natuurlijk te kijken met grote ogen. Dat is me altijd bijgebleven...want dat was mijn eerste kennismaking met 'het onbekende' via tijdschriften. Sindsdien keek ik nog meer naar de sterren.
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  UFO's AND ALIENS IN CRIMEA hendrik 0 395 04-30-2014 01:33 AM
Laatste bericht: hendrik
  A 'Serious', "Short Doc", on UFO's, Aliens, Disclosure, & Free Energy. MUST WATCH! 20 hendrik 0 366 04-04-2014 09:02 PM
  Hangar 1 The UFO Files E03 Alien Technology hendrik 0 466 03-24-2014 05:35 PM
  ANCIENT ALIENS: THE ARCHONS hendrik 0 403 01-29-2014 11:12 PM
  Undeniable Evidence Aliens Do Not Come From Other Galaxies hendrik 0 540 01-22-2014 05:47 PM
  Ufo/ Aliens from the Lost Tomb nuchtermaar reeel 0 694 05-28-2012 03:44 PM
Laatste bericht: nuchtermaar reeel
  Komt er inmenging van buitenaardse op aarde ? goldkaart 660 244,287 05-07-2012 08:13 PM
Laatste bericht: CIRIUS
  Een halve eeuw leugens over UFO's en aliens CIRIUS 244 50,000 04-29-2012 11:13 PM
  The Secret KGB UFO Files Compleet Guest 2 882 04-09-2012 02:57 PM
  Wederom bewijs van onze historische goden...oftewel Aliens! jezus-is-een-alien 11 2,004 03-29-2012 07:05 PM

Ga naar locatie:

Gebruikers die deze discussie lezen: 1 gast(en)

Contact opnemen | Niburu | Naar boven | Naar inhoud | Mobile Version | RSS-syndicatie