Sponsors





Nieuwsbrief

Sponsors




Member of The Internet Defense League

Onderwerpen

 

 Open in nieuw venster

Promotie

Poll

Evacueer jij met buitenaards ruimteschip als ze je uitnodigen?
Belangrijk bericht voor nabestaanden MH17
Dinsdag, 23 januari 2018 14:56
PDF Afdrukken

Nabestaanden van de neergehaalde vlucht MH17 boven Oekraïne in 2014 hebben over het algemeen niet zoveel op met berichten die niet afkomstig zijn van officiële kanalen.

Echter, nu hebben wij iets ontdekt dat iedere nabestaande en ook anderen die willen weten wat er die dag werkelijk gebeurde, hoort te weten.


Alles wat afwijkt van het officiële verhaal van de autoriteiten wordt standaard een complottheorie genoemd, waarbij dan impliciet de boodschap wordt afgegeven dat een overheid altijd de waarheid vertelt en iemand die wat anders beweert, onwaarheden.

En dat werkt goed, want in ons land gelooft 82 procent van de bevolking wat ze via officiële bronnen te horen krijgen en dat is hun goed recht.

Wij willen vandaag hier dan ook simpelweg een paar feiten op een rij zetten en aantonen dat er bewust is geknoeid met gegevens. Deze feiten wijzen op een complot maar daarover hebben wij inmiddels voldoende geschreven. We willen ons in dit artikel beperken tot harde feiten. En dat is belangrijk, heel belangrijk. Het is een complex verhaal dat MH17 dossier, dus zullen we het hier vrij eenvoudig houden en ons beperken tot de kern van waar het om gaat en dat is dat er wordt gelogen.

Direct na de crash komen de Russische autoriteiten met een persconferentie waarbij ze vertellen dat er zich in de buurt van MH17 een gevechtsvliegtuig ophield, waarschijnlijk van het type SU-25.

Dit komt overeen met het verhaal dat door talloze getuigen wordt verteld en bovendien ook getuigen die later klagen dat de Nederlandse onderzoekers hun verhaal niet willen horen.

De mannen die nu de overgebleven resten aan het ruimen zijn, waren ook getuigen van de crash. Een van hen, Ibrahim, doet precies verslag. Hij hoorde twee knallen. Toen zag hij het vliegtuig en hij was bang dat het op hem zou vallen. Het vliegtuig viel uiteen in de lucht.

De Nederlandse onderzoekers wilden niet met deze getuigen praten. Zegt hij.

Het Russische verhaal leek plausibel totdat er in de media berichten verschenen dat de SU-25 maar een maximale hoogte kon bereiken van 7 kilometer terwijl MH17 op 10 kilometer hoogte vloog en dat onverlaten uit Moskou zelfs hadden geprobeerd om de Wikipedia pagina over de SU-25 te veranderen naar een maximale hoogte van 10 kilometer.

Het volgende is wat er op 22 juli 2014 stond bij RTL en is belangrijk:

De propagandaoorlog tussen Rusland en Oekraïne over het neerhalen van vlucht MH17 gaat verder. Op Wikipedia worden pagina’s aangepast om de schuld bij Oekraïne te leggen.

Terwijl het Kremlin gistermiddag een persconferentie belegde om de verdenking richting Oekraïne te schuiven met de mededeling dat zij hadden gezien dat een Oekraïense straaljager zich in de buurt van MH17 bevond vlak voor de ramp, werden de Russische en Engelse pagina’s op Wikipedia in rap tempo aangepast vanuit Rusland.

De maximale vlieghoogte van de betreffende Oekraïense straaljager, een Soechoj Soe-25, werd opgehoogd van 7 naar 10 kilometer en de maximale hoogte met bewapening van 5 naar 9 kilometer.

Daardoor leek de Russische beschuldiging richting Oekraïne - op het eerste oog althans – een stuk geloofwaardiger. Het toestel van Malaysia Airlines vloog immers op tien kilometer hoogte.

Het IP-adres van de wijzigingen bleek te herleiden tot Moskou. Lang bleven ze niet gehandhaafd: de verandering op de Russischtalige pagina werd na drie minuten weer teruggedraaid. Op de Engelse pagina bleef de informatie exact vijf minuten staan, voordat de online gemeenschap ingreep. De veranderingen werden teruggedraaid en de pagina’s tijdelijk geblokkeerd voor wijzigingen.

En inderdaad, wanneer je op de Engelstalige Wikipediapagina kijkt van de SU-25 dan wordt daar als service ceiling de inmiddels bekende 7 kilometer hoogte aangegeven.


xxx

Wat nu volgt is ontzettend belangrijk, want dat toont aan dat het verhaal zoals dat door RTL wordt verteld juist precies andersom is. Wat de Russen probeerden te doen, is de waarde van de service ceiling terugzetten naar wat het altijd is geweest en dat zonder enige twijfel aantoont dat de SU-25 wel degelijk hoger kon vliegen.

Wij zijn in de historie van het internet gedoken en wat komen wij tegen wanneer we de Wikipediapagina van 27 maart 2009 erbij halen? Een service ceiling van 10 kilometer.


xxx

En als we nog verder teruggaan in de tijd naar bijvoorbeeld 13 mei 2006? Wederom een service ceiling van 10 kilometer.


xxx

En ook op 23 juni 2011 staat de service ceiling voor dit type vliegtuig nog op 10 kilometer.


xxx

Wat verder opvalt, is de hoogte in voeten die tussen haakjes staat in 2009 die in de jaren daarna verder veranderd blijkt te zijn ten opzichte van 2006. In 2006 staat het nog goed, want een hoogte van 10 kilometer komt overeen met een hoogte van 32.800 voet. Duidelijk is echter dat er is geknoeid met de originele gegevens die in 2006 volkomen correct waren en zoals ze horen te zijn.

Opvallend is, is dat de gegevens binnen deze benadering dus lange tijd verkeerd ook in de Wayback Machine zouden hebben gestaan. Wat weer inhoudt dat deze foutieve informatie lange tijd online in de Wikipedia zou hebben gestaan. Dat lijkt ons niet het geval, maar is er eerder een indicatie van dat er zelfs in het geheugen van Google, the Wayback Machine, is gerommeld om een bepaalde indruk te wekken.

Wikipedia is een user based, gebruikers gedreven, online encyclopedie. Het is zeer onwaarschijnlijk dat vliegtuigfanaten deze informatie dusdanig foutief jarenlang in de Wikipedia zouden hebben laten staan.

Dus, nabestaanden van MH17, jullie worden voorgelogen, want de SU-25 kan wel degelijk naar 10 kilometer hoogte vliegen, iets wat wij ook altijd hebben geschreven, en met bovenstaande is aangetoond dat de historische gegevens van de SU-25 zijn aangepast om het verhaaltje passend te maken dat dit vliegtuig die hoogte niet kon halen.

Kijk in dat kader nog eens naar het volgende bericht zoals wij dat eerder publiceerden.

Zo is er bij de Telegraaf te lezen:

"Volgens Timmermans heeft de MH17 geen andere route gevlogen dan gebruikelijk. De enige wijziging van de gevlogen route ten opzichte van het vluchtplan was de vlieghoogte boven het oosten van Oekraïne, aldus Timmermans. Vlucht MH17 zou daar volgens het vluchtplan op 11 km hoogte vliegen (flight level 350), maar kreeg van de Oekraïense luchtverkeersleiding een vlieghoogte van 10 km toegewezen (flight level 330). Deze wijziging in vlieghoogte had een operationele achtergrond: zo was voldoende afstand geborgd tussen vlucht MH17 en een ander toestel dat al op 11km hoogte vloog." 

Het vliegtuig is naar een lagere hoogte gestuurd waarmee het dus in dat geval wel degelijk bereikbaar was voor de SU-25.

En dan tenslotte het volgende:

Op de volgende foto zie je zo’n doorzeefd deel van de cockpit links en rechts waar het stuk hoort te zitten in een compleet vliegtuig.

cp 1

Het volgende is wat een Duitse piloot en specialist op het gebied van luchtvaarttechnologie, Peter Haisenko, zegt:

"Als je kijkt naar de cockpitfragmenten dan is het beeld schokkend. Er zijn duidelijk ingangs- en uitgangsgaten vast te stellen van kogels. Dit is geen speculatie, maar een analyse van heldere feiten. De cockpit toont duidelijke sporen van kogelgaten. Je kunt de ingangsgaten zien en een aantal uitgangsgaten.

De randen van de kogelgaten zijn naar binnen omgebogen, deze zijn veel kleiner en hebben een ronde vorm en veroorzaakt door 30 mm kaliber. De uitgangsgaten zijn minder rond gevormd en de randen zijn naar buiten toe omgebogen.

Verder is duidelijk zichtbaar dat de uitgangsgaten de dubbele laag aluminium hebben verscheurd en naar buiten hebben omgebogen. Dat wil zeggen dat splinters van het interieur van de cockpit door de gaten naar buiten zijn geblazen. De open klinknagels zijn ook naar buiten toe omgebogen.

Alles wijst op een stroom kogels die de cockpit links voor hebben geraakt en onderweg daar naartoe de bovenkant van de vleugel hebben geraakt.


xxx

Zoals de ex straaljagerpiloot ons e-mailde: “Dit kunnen alleen straaljagers hebben gedaan op 10km hoogte”

Alles wat hier staat, zijn feiten die door iedereen persoonlijk te controleren zijn. Feit is dat er is gelogen en geknoeid met gegevens.

En dan blijft er eigenlijk maar één vraag over:

Cui Bono?



Bezoek ook eens gezondheidswebwinkel Orjana.nl