Sponsors


Nieuwsbrief

Sponsors




Member of The Internet Defense League

Onderwerpen

 

 Open in nieuw venster

Promotie


 

Poll

Wist jij dat dikke bomen gekapt worden voor 5G?
De innige banden tussen Rothschild en Julian Assange (video)
Vrijdag, 19 april 2019 19:07
PDF Afdrukken

Heel vaak zijn de dingen in deze wereld niet wat ze ogenschijnlijk lijken.

Want, wie had gedacht dat er een duidelijke en innige band bestaat tussen de Rothschild familie en klokkenluider Julian Assange.




De familie Rothschild behoort niet alleen bij de rijkste, zo niet rijkste, families op aarde, maar zij bevinden zich ook nog eens in het centrum van de satanische sekte die de wereld onder controle heeft.

Net zoals het vreemd is dat een politicus van de Partij van de Arbeid naar een Bilderberg Conferentie gaat, zo is het ook vreemd dat er nauwe banden bestaan met wat misschien wel de meest bekende klokkenluider ter wereld is, Julian Assange, en de Rothschild familie.

En hoewel we allemaal graag willen dat Julian Assange echt is en ook Wikileaks, zijn er toch banden met de Chazaarse mafia die niet te ontkennen zijn.

Het blad The Economist is een publicatie van de Rothschilds en tevens het blad dat jaarlijks met Illuminati voorspellingen komt voor het komende jaar.

Dit magazine gaf in 2008 een onderscheiding aan Julian Assange en Wikileaks. (Assange was awarded The Economist New Media Award at the 2008 Freedom of Expression Awards)

xxx

Dit is vergelijkbaar met Mark Rutte die ons een onderscheiding toekent voor alle klokkenluiderswerk dat we doen. Het laatste wat de Chazaarse mafia wil is dat er echte onthullingen komen en dus roept een onderscheiding aan Assange de nodige vragen op.

Wie geïnteresseerd is in hoe de Rothschilds de rijkste en een van de meest invloedrijke families op de wereld werden, raden we aan de onderstaande video te bekijken. De manier waarop het gebracht wordt is idyllisch, maar laat je daar niet door misleiden. In de video wordt tevens duidelijk hoe ze zich binnen zowat iedere sociale kring stevig hebben gepositioneerd op het gebied van sport, kunst en nog veel meer.



Dan speelt er rond 2010/11 een ander verdacht verhaal met betrekking tot Assange en dat heeft alles te maken met een concurrent van de Rothschild in Zwitserland.

We praten dan over één van de oudste en meest gerespecteerde banken van dat land en dat is Julius Baer. Deze eeuwenoude firma is klaarblijkelijk niet in handen van Rothschild en consorten en wordt door hen dan ook gezien als een geduchte concurrent voor hun Zwitserse vestiging die in 1968 werd geopend.

Op 17 januari 2011 wordt er door Julian Assange een persconferentie gegeven, waarbij een voormalig medewerker van de Julius Baer bank, Rudolf Elmer, aan Assange een aantal CD’s overhandigde waarop gegevens staan van klanten van Julius Baer. En niet zomaar klanten, maar allemaal die met een rekening via Baer op de Kaaimaneilanden.

Volgens Elmer staan er op de CD’s ook namen van ongeveer 40 politici, belangrijke zakenlieden en multinationals.

xxx

Het verhaal van Elmer en Wikileaks begint al eerder toen in 2008 Wikileaks namen van klanten van Baer publiceerde, namen die eveneens afkomstig waren van Elmer.

Julius Baer stapte onmiddellijk naar de rechter voor een publicatieverbod voor Wikileaks en klaagde Elmer aan voor diefstal.

De rechtszaak was een succes en Baer kreeg een rechtbankbevel waarmee de website van Wikileaks via haar hostingbedrijf in Californië uit de lucht gehaald kon worden.

Echter, tegen deze beslissing werd met succes beroep aangetekend door de advocaat van Wikileaks, de firma Fox Rothschild.

Direct na dat besluit publiceerde Wikileaks nog veel meer belastend materiaal over Julius Baer.

De publieke opinie keerde zich tegen Julius Baer omdat ze aan alle kanten probeerden censuur uit te oefenen op een vrij internet en als gevolg van al het bovenstaande verloor Julius Baer talloze belangrijke klanten en daalde haar aandeelkoers met 60 procent.

Er zijn nog talloze andere banden tussen Assange en de Rothschilds.

Voordat Julian Assange in 2012 naar de ambassade van Ecuador vluchtte en daar politiek asiel aanvroeg, was hij door de Britten op borgtocht vrijgelaten hangende een oordeel over het uitleveringsverzoek van Zweden voor verkrachting.

Om Assange vrij te krijgen werd er door en lid van de Rothschild familie een borg betaald van 25.000 Engelse ponden. Dit bedrag werd betaald door Jemma Kahn (geboren Goldsmith) die een schoonzuster en nicht is van de Rothschild.

Hoewel Assange op borgtocht uit de gevangenis mocht om het besluit om zijn uitleveringsverzoek naar Zweden af te wachten, kreeg hij huisarrest.

Het huis waarin hij “gevangen” zat was het landhuis van Vaughan Smith, de eigenaar van Frontline Trust, een nieuwsorganisatie die probeert TV journalisten te beïnvloeden. Frontline Trust wordt gefinancierd door een organisatie van George Soros, Open Society Institute, en George Soros zelf heeft zakelijke banden met de Rothschilds. Soros heeft diverse partnerschappen gehad met James Goldsmith (vader van Jemme Kahn en nicht van de Rothschild). De directeur van de Open Society Institute is Richard Katz, die daarvoor 16 jaar lang directeur was van N.M. Rothschild & Sons.

De advocaat van Julian Assange in die tijd was Mark Stephens van de firma Finers Stephens Innocent in Londen, de juridische adviseur van het Rothschild Waddesdon Trust (vernoemd naar de manor die in bovenstaande video besproken wordt).

Er doen dan ook verhalen de ronde dat Assange en ook Wikileaks niets anders zijn dan een front voor de Mossad en CIA en dat er helemaal niets echts is aan Julian Assange.

xxx

Het verhaal dat Assange 7 jaar lang in de ambassade heeft gewoond wordt dan ook in twijfel getrokken. Met behulp van zijn vrienden van de Rotshchild kliek is het een koud kunstje om de ambassade in en uit te glippen en hij zou daar dan ook alleen aanwezig zijn geweest de weinige keren dat er daadwerkelijk fot’s en dergelijke werden gemaakt.

Het personeel van de ambassade is gemakkelijk om te kopen of te chanteren en de politie doet uiteraard wat hen wordt opgedragen en kijkt de andere kant op als er een man met een pruik op uit de ambassade komt of weer naar binnen gaat.

Verdere verontrustende informatie komt uit Israël, waar de opnieuw gekozen premier Netanyahu diverse keren de loftrompet heeft gestoken over Assange.

In Turkije wordt door functionarissen dichtbij Erdogan gezegd dat Wikileaks een door Israël gesteunde operatie is.

Hetgeen dan weer in lijn is met door Netanyahu gemaakte opmerkingen waar hij zegt: “Assange staat met ons in contact en Wikileaks zal niets publiceren dat ons kwaad kan doen”.

Het schijnt dat Assange in 2011 heeft toegegeven dat voordat Wikileaks materiaal publiceert, dit door Israël goedgekeurd moet worden.

Wikileaks stuurt het materiaal dat ze willen publiceren naar de New York Times, waar het door personeel van het Israëlische consulaat wordt gecontroleerd en geredigeerd.

Ook het feit dat Assange in een interview heeft gezegd dat mensen zich beter bezig kunnen houden met echte complotten in plaats van met 9/11 wekt niet echt vertrouwen.

Kortom, misschien is toch niet alles wat het lijkt met Julian Assange en Wikileaks en is hier wederom sprake van een heel slimme operatie in het kader van “controlled opposition”.



Bezoek ook eens gezondheidswebwinkel Orjana.nl