De hele wereld verandert langzaam maar zeker in een “control grid”.
Een systeem waarbij de mens op ieder moment van de dag onder controle staat en naar believen kan worden “ingeschakeld” of “uitgeschakeld”.
De komeet met de naam C/2012S1 is een voortrazende rotsachtige ijsklomp, kilometers breed en gaat richting een reeds boze zon.
Er is geen technologie op aarde die het kan stoppen en de chaos die het kan veroorzaken in ons zonnestelsel is wellicht groter dan iemand zich kan voorstellen.
“Wij” als Europeanen denken dat we een communicatiesatelliet in de ruimte hebben van onszelf die zorgt voor de signalen naar onze televisies.
Eutelsat, formeel gevestigd in Frankrijk, blijkt echter in handen te zijn van ultra nationalistische Likud aanhangers van Netanyahu, president van Israël.
Het is eigenlijk verbazingwekkend hoeveel mensen veel beter op hun auto passen dan op hun eigen lichaam.
Ze zorgen voor olie, water en de juiste brandstof, maar ondertussen loopt hun lichaamsmotor krakend vast.
Al jarenlang gaan er geruchten dat er zich in afgelegen streken van het Himalayagebergte ondergrondse, buitenaardse bases bevinden.
De ufo's zijn inmiddels door duizenden mensen waargenomen. Momenteel worden ze actiever en voorlopig kunnen we alleen maar raden naar de reden.
Vandaag wordt een “spannende” dag in Amerika, want er wordt een nieuwe president gekozen.
Miljoenen mensen gaan naar de stembus en dénken zij dat mogen kiezen.
In onze zoektocht naar de oorzaken van steeds heftiger wordende aardveranderingen komen we toch regelmatig weer uit bij de planeet Nibiru oftewel Planeet X.
Sinds medio oktober dit jaar duiken er steeds meer beelden op waar Nibiru zichtbaar is met de haar omringende manen/planeten.
Dat schijnt een beetje het geval te zijn, tenminste als je een aantal mainstream bladen moet geloven.
"Er zijn tegenwoordig steeds minder meldingen van ufo's en ook fanaten moeten toegeven dat ze beginnen te twijfelen aan buitenaards leven."
Wat tot voor heel kort nog pure science fiction was, is nu veel dichterbij dan je zou denken.
Ouders zoeken de karaktereigenschappen van hun kind uit en de bio-industrie verdient (weer) miljarden op hun geregistreerde patenten.
Eigenlijk is de Maan zoals wie die in de lucht zien hangen een soort vreemde eend in de bijt.
Astronomen kunnen haar aanwezigheid niet verklaren, maar misschien speelt zij wel een heel belangrijke rol.
Deze week zijn er de Amerikaanse presidentsverkiezingen. En mensen zijn klaarblijkelijk écht in de veronderstelling dat er wat te kiezen valt.
Alsof het een verschil zou maken als de één wint of de ander.
Het lijkt alsof één van de ergste dingen die een mens kan overkomen gezichtsverlies is.
De perceptie die de buitenwereld heeft van jou moet in stand blijven, hoe dan ook……
Na het misbruikschandaal rondom Jimmy Saville en de cover-up ervan door de BBC wordt er nu een andere beerput opengetrokken in Engeland.
Dit keer betreft het de vroegere Minister President Tony Blair die vakkundig de pers de mond wist te snoeren.
Tijd en ruimte zorgen ervoor dat wij in een 'leuk' afgebakend stukje van het universum leven.
Meestal gaat dit ook goed, maar sommige mensen komen per ongeluk in een andere tijd terecht.
De mens is gemakkelijk te beïnvloeden. Zeker als je een grote zak met geld hebt en je je eigen nieuwsberichten kunt kopen, wordt dat nóg eenvoudiger.
De échte wetenschap heeft al lang heeft aangetoond dat de claims van de biotech-industrie propaganda zijn en toch zien we steeds berichten die het tegenovergestelde beweren.
Zo rond het begin van de zestiende eeuw was het niet echt raadzaam om als ketter door het leven te gaan.
De kerk heerste met ijzeren vuist en als jij het waagde om dingen te verkondigen die niet in overeenstemming waren met de leer, dan was je leven waarschijnlijk erg kort.
Er zijn op dit moment heftige bewegingen gaande op de bodem van de zeeën in Zuidoost Azië.
Een eerlijk man die dit wereldkundig wilde maken heeft het waarschijnlijk met zijn leven moeten bekopen.
Nog niet zo gek lang geleden hadden wij een Minister van Financiën, De Jager, die ons verzekerde dat het geld wat naar Griekenland ging ook terug zou komen.
Terwijl het al bij voorbaat vaststond dat alle Griekse rijkdommen naar de bankelite zouden gaan.