Wanneer het inderdaad klopt dat het mini-zonnestelsel Nibiru onderweg is richting aarde dan zou deze waarschijnlijk het eerst zichtbaar zijn vanuit het ISS ruimtestation.
Er zijn beelden opgedoken vanuit het ISS die duidelijk een planeet met vier manen laten zien, in eenzelfde formatie als de planeten die eerder dit jaar zichtbaar werden via Google Sky.
De onbekende planeet Nibiru, ook wel Planet x genoemd, blijft de gemoederen bezighouden.
Je hebt de “believers” die er heilig van overtuigd zijn dat deze planeet zo ongeveer op de stoep staat, de sceptici die zeggen, “”Hij komt ieder jaar zo zegt men, maar we zien hem nooit” en je hebt de categorie mensen die dat hele planeet X gedoe maar een broodje aap verhaal vinden.
Ook nu duiken er weer beelden op die zo op het eerste gezicht uitermate spannend lijken, genomen zijn met een camera van NASAen afkomstig van het ruimtestation ISS.
Het ziet er ongeveer als volgt uit. Linksboven zie je als een soort roodachtige vlek het Nibiru zonnestelsel volgens de maker van onderstaande video.

De volgende afbeelding maakt wat duidelijker wat hij bedoelt en bovendien vergelijkt hij dit met de planeten die enige tijd geleden weer zichtbaar werden via Google Sky nadat ze jarenlang voor het publiek verborgen waren gebleven.

Op de volgende afbeelding zijn via een speciaal programma wat verbeteringen aangebracht en is het geheel wat beter zichtbaar gemaakt.

Of de bovenstaande beelden echt het Nibiru zonnestelsel zijn of dat er een andere verklaring voor is, weten wij niet.
Wel dat de grote onrust zoals die momenteel over de gehele wereld heerst heel goed veroorzaakt zou kunnen worden door de komst van een onbekende planeet.
De mensheid heeft dit eerder meegemaakt, zoals wij schreven in een artikel vorig jaar.
Tenslotte zullen wij allemaal in onze genen ergens de ervaring hebben opgeslagen van een eerdere passage van Nibiru, bijgenaamd de Verwoester. Een gebeurtenis die uitgebreid staat beschreven in de Kolbrin bijbel zoals wij al eerder berichtten:
“De donkere dagen begonnen met het laatste bezoek van de Verwoester en dit werd voorspeld door vreemde tekenen aan de hemel. Alle mensen werden stil en liepen rond met een bleek gelaat.
Angst nam de bevolking in haar grip en vrouwen werden door die angst onvruchtbaar. Ze konden niet zwanger worden en degene die het wel werden verloren hun kind.
De dagen van stilte werden gevolgd door een tijd waarbij trompetgeschal en doordringende hoge tonen werden gehoord in de hemelen en de mensen werden net zo bang als een kudde zonder herder.
De doden waren niet langer heilig en werden in het water gegooid. De pakhuizen waren volgestouwd met graan en niemand verbouwde nog wat. Het vee werd alleen gelaten en zwierf rond en dwaalde naar vreemde weiden. Hun geblaat werd genegeerd en men slachtte het vee van de buurman.
Niemand bezat nog iets. De openbare registers werden heen en weer geschoven en vernietigd. En niemand wist meer wie er slaaf waren en wie meester. De plaag waarde door het land, de rivier was bloedrood en overal was bloed. Zij die dronken van de rivier moesten onmiddellijk overgeven. Het stof beet zich vast in de huid van zowel mens als dier.
Door de gloed van de Verwoester was de aarde gehuld in een roodachtig licht. Het land was platgeslagen en verwoest door enorme hagelstenen die neer beukten op alles wat stond. Ze kwamen naar beneden in hete buien en achter hen aan kwam een soort vreemd gloeiend vuur dat over de aarde liep.
De vis in de rivieren stierf, wormen, insecten en reptielen sprongen omhoog vanuit de aarde. De duisternis van een lange nacht spreidde een zwarte mantel over de aarde waardoor iedere lichtstraal werd gedoofd. Niemand wist wanneer het dag of wanneer het nacht was want de zon wierp geen schaduw".
Dat was toen. Nu zijn de eerste tekenen zoals die in de Kolbrin bijbel worden beschreven voor eenieder duidelijk zichtbaar.
Is het bovenstaande iets dat we nu weer opnieuw meemaken?
We zagen ergens het volgende interessante commentaar, misschien iets om over na te denken:
1. It has been speculated that the Gov will declare Martial Law before "It" can be seen by the naked eye(To maintain control,prevent mass panic).
2. Rumors leaking that "IT" will be visible to the naked eye before the end of December.
3. Many reports of Active (and retired Military being recalled) are being told they will be activated/deployed before Christmas...
Hij blijft echter volhouden dat hetgeen hij heeft ontdekt het minizonnestelsel Nibiru is, die bovendien ook nog enkele dagen geleden is waargenomen op een webcam in Mexico.


