Het voorbereiden van de mensheid op de komst van een vreemde planeet is in volle gang.

Dat is ook hard nodig, want de beelden die laten zien dat dit mini zonnestelsel dichterbij komt, worden ook steeds duidelijker.




Het zijn niet alleen de fysieke beelden van het naderend mini zonnestelsel Nibiru die ons doen beseffen dat we aan de vooravond staan van grote veranderingen op deze planeet.

Misschien nog wel meer de steeds vreemdere, heftigere en gewelddadigere dingen die plaatsvinden op aarde die ons ervan overtuigen dat de eindtijden zoals die worden voorspeld in de bijbel zijn aangebroken.

We hebben op dit moment geen situatie op de wereld waarbij mensen in vrede leven en zich op een ontspannen manier kunnen bezighouden met hun dagelijks leven. Iedereen voelt dat er dingen gaan komen, alleen gaan verschillende mensen er op een andere manier mee om.

Verreweg het grootste deel van de mensheid sluit de ogen volkomen, kapt ieder gevoel af en stort zich volledig op allerlei afleidingen die door de elite maar wat graag worden verzorgd.

Ook zij zullen dit echter niet eeuwig kunnen doen en dus op een bepaald moment worden geconfronteerd met de werkelijkheid.

De navolgende informatie is afkomstig uit de wekelijkse nieuwsbrief van Nancy Lieder en de Zeta’s, waarin zij stelt dat de zogenaamde wobble van de aarde steeds heviger wordt.

In een eerder artikel hebben wij uitgelegd wat deze wobble in houdt:

Deze wobble komt alleen voor op het noordelijk halfrond en je kunt het je voorstellen als een tol. Waarbij de zuidpool van de aarde de punt is waarop deze rust en de noordpool de bovenkant van de tol vormt. Als een tol wat langzamer gaat draaien dan gaat de bovenkant wiebelen. Dat is wat er in toenemende mate gebeurt met het noordelijk halfrond als gevolg van de nadering van Nibiru.

Een onlangs door de fotograaf Alberto gemaakte opname van Nibiru laat zien dat de planeet dichter richting aarde is gekomen. Hierdoor wordt ook de wobblebeweging van de aarde vergroot, hetgeen op het noordelijk halfrond onder meer zorgt voor een sterke temperatuurstijging.

Op de volgende afbeelding is te zien dat de planeet Nibiru nu tussen de zon en de aarde staat. Ook is de grote rode stofwolk heel goed zichtbaar evenals een aantal andere planeten en manen uit dit zonnestelsel.


xxx

Ook op diverse Europese webcams worden de opnames van Nibiru steeds duidelijker, zoals te zien op de volgende twee, één uit Italië en één uit Frankrijk.


xxx

In Italië deed zich iets leuks voor toen men daar probeerde om door middel van chemtrails Niburu verborgen te houden, iets wat overigens niet zo erg lukte.


xxx

In Alaska zijn ook bijzonder dingen waar te nemen volgens Nancy. Je hebt daar de Selawik weerwebcam die door piloten wordt gebruikt. Alhoewel de zon beneden de horizon hoort te staan op een bepaald moment, doet deze dat niet. Dankzij de eerder genoemde wobble komt de zon even kort op, ongeveer een uur of iets dergelijks, waardoor we op dat moment ook in de gelegenheid zijn om Nibiru te zien.


xxx

Als Nibiru zich tussen de zon en de aarde bevindt op dit moment, dan zou je verwachten dat de afbeelding daarvan ook te zien zou zijn op de SOHO satelietopnames. Dit is echter niet het geval en volgens Nancy worden deze beelden door NASA bewerkt en wordt de afbeelding van Nibiru vakkundig weggepoetst.

Iemand anders heeft daadwerkelijk ook aangetoond dat deze opnames worden geknipt en geplakt, zoals te zien in de volgende opname.


xxx

Dat wegpoetsen gaat echter niet altijd goed en dus komt het regelmatig voor dat bijvoorbeeld een aantal manen zichtbaar zijn op de afbeeldingen, inclusief de enorme rode wolk. Door NASA wordt dit dan steevast puin in de buurt van de camera genoemd. Natuurlijk, ze moeten toch wat verzinnen.


xxx

De nadering van een dergelijk mini zonnestelsel heeft uiteraard gevolgen voor mensen en dieren op deze planeet. Het zijn niet alleen de aard- en klimaatveranderingen waar we mee te maken hebben, ook psychologisch doet het iets met het onderwustzijn van mensen, waardoor velen onrustig en gewelddadig worden.