Een dame die naar eigen zeggen jarenlang als gespecialiseerd technicus voor NASA heeft gewerkt, bevestigt in een interview dat Nibiru werkelijk bestaat.
Dat niet alleen, ze voorspelt nogal wat schokkende dingen voor de rest van deze maand.
Er is een interview verschenen op internet van een dame die veel informatie heeft over ondermeer Planet X oftewel Nibiru en andere interessante zaken zoals rond de ramp bij Fukushima.
Vaak is dit soort informatie afkomstig van mensen die anoniem wensen te blijven, maar dat is hier niet het geval. Haar naam is Pattie L. Brassard en ze lijdt aan een ziekte die is veroorzaakt door blootstelling aan verarmd uranium en ze heeft volgens eigen zeggen niet lang meer te leven.
Ze heeft vroeger gewerkt voor het Amerikaanse leger als een “high tech specialist” en daarna voor NASA, Bell Labs, Lockheed Martin en nog een aantal bedrijven. Het probleem met dit soort zaken is altijd dat wij niet kunnen verifiëren of die informatie daadwerkelijk klopt. Wat we wel hebben kunnen vinden is ergens op een forum iemand die zegt haar te kennen en het volgende over haar zegt:
“i've been in contact with Pattie for the last few days and interviews she is passionate about what she believes
i still am gob-smacked that she would put her normally sensible research attitude on the line (as i said in another thread) she is consumed with what is going on, or knows what is going on”.
De reden dat de man dit zegt is omdat Pattie in het interview onder andere heel specifiek is over een bepaalde periode van deze maand, en wel tussen 17 augustus en 25 augustus. Zij zegt dat er in die periode een zware aardbeving zal plaatsvinden omdat dan de planeet Nibiru een bepaalde uitlijning vormt met de zon waardoor heftige planetaire reacties plaatsvinden die hun weerslag vinden op aarde in de vorm van een aardbeving die vanwege de steeds korter wordende afstand tot Nibiru zwaarder zou zijn dan die van Fukushima. Als mogelijk gebied waar dit dan zou plaatsvinden noemt zij Seattle.
Dus, volgens de man die haar kent is dit niet iets dat Pattie normaal gesproken zou doen, wat mogelijk kan betekenen dat ze erg zeker is van haar zaak. Nu worden er heel veel voorspellingen gedaan over aardbevingen en de bulk hiervan komt nooit uit, maar er zijn uitzonderingen zoals met de aardbeving in Fukushima in 2009.
Uit een eerder artikel:
"Dan was er nog iemand die de ramp bij Japan goed voorspelde. Een vrouw uit Amerika die onder de naam 9nania op 8 maart 2011 een waarschuwingsvideo plaatste en iedereen opriep die in de buurt van kustlijnen of breuklijnen woonde, ervoor te zorgen dat ze op de 11e een veilige plek zouden opzoeken. Zij stuurde deze video ook naar Alex Jones die in haar in eerste instantie uitlachte, maar dat uiteraard na 11 maart niet meer deed".
Volgens Pattie is Nibiru in grootte ongeveer gelijk aan eentiende van de zon en verder zegt ze dat in de loop van deze maand deze planeet niet achter de zon zal verdwijnen zoals wordt gezegd door bijvoorbeeld Marshall Masters, maar vóór de zon langs zal gaan, wat dan voor een zonsverduistering zal zorgen die drie dagen zal duren.
Dit zijn nogal heftige uitspraken die je bovendien maar één keer kunt doen. Mocht er niets gebeuren in die periode dan zal uiteraard niemand nog een woord geloven van wat deze dame zegt.
Waar ze wel weer op één lijn ligt met Marshall Masters is dat ook zij zegt dat we hier te maken hebben met een soort mini zonnenstelsel bestaande uit 7 planeten, waar ook inderdaad de Blauwe Kachina onderdeel van uit maakt.
Zij zegt verder dat Nibiru nu niet meer het best gezien kan worden op het Zuidelijk Halfrond zoals eerst het geval was, maar rond de evenaar. Ook op het Noordelijk Halfrond valt de planeet nu regelmatig te zien, links van of linksonder de zon. De beste kans om hem te zien is rond zonsopkomst en -ondergang.
Wat wordt geïllustreerd door een foto van een lezer uit België (dank!) die wij gisteren kregen opgestuurd.

De lezer zelf zegt het volgende over deze foto:
“Aanvankelijk nam ik deze mooie, witte cirkel als een mogelijke lensflare maar bij nader onderzoek zie ik hierin geen diafragmavertekeningen en/of ovaal gekantelde lensweerspiegelingen… “
Verder heeft hij een heel interessant Blog met allerlei opnamen van vreemde verschijnselen in ons luchtruim. Beslist de moeite waard om even een kijkje te nemen.
Volgens Pattie zijn enkele van de in totaal 7 planeten in dit mini zonnenstels bewoond, wat in overeenstemming is met wat wij gisteren schreven in het artikel over de Chinezen en hun buitenaardse bondgenoot.
Verder is het verhaal van Pattie nu niet iets om echt vrolijk van te worden. Zij voorziet alleen maar ellende voor de rest van dit jaar en als je haar mag geloven dan maakt de doorsnee mens weinig kans om te overleven.
Hoeveel waarde moeten we aan dit verhaal hechten? We hebben een vrouw die zegt dat ze jarenlang voor de Amerikaanse overheid heeft gewerkt en NASA. Ook zegt ze dat ze stervende is en de mensheid nog op het laatste moment wil waarschuwen.
Afgezien van de concrete data die ze noemt, geeft ze verder weinig informatie die niet al gewoon op internet is te vinden.
Een groot verschil met Marshall Masters bijvoorbeeld is dat deze exact onderbouwt en uitlegt hoe foto’s tot stand zijn gekomen, hoe deze zijn geanalyseerd, hoe afstanden tussen planeten worden berekend en hoe men tot de conclusie komt betreffende omloopbanen. Dit alles ontbreekt bij Pattie.
Het interview met haar volgt hieronder. Kanttekening van ons hierbij is dat we adviseren dit niet zondermeer als waarheid te beschouwen, aangezien er op dit moment te weinig bekend is over deze dame.
Misschien zal de komende dagen meer duidelijkheid ontstaan rond haar persoonkijkheid.
Bron:


