rsz lidewij 1

'Don't shoot the messenger' gaat helaas niet op in ons land wat bevolkt is door 'deug politici'. 

Wanneer ze worden geconfronteerd met een ongemakkelijke waarheid, dan vallen ze massaal de boodschapper aan.

Er zullen een aantal Kamerleden slecht hebben geslapen de afgelopen nachten. 

Dit, omdat ze eindelijk eens werden geconfronteerd met de gevolgen van hun eigen gedrag.

Degene die deze boodschap bracht was Lidewij de Vos en in plaats van dat de bewuste Kamerleden de hand in eigen boezem staken en onmiddellijk beterschap beloofden, gingen ze de vermoorde onschuld uithangen en claimde Bontenbal dat hij geen verkrachter was.

Hij vond het goor dat hem een spiegel werd voorgehouden, want dit soort dingen zijn zalvende dominee's over het algemeen niet gewend.

We kwamen op sociale media de volgende boodschap tegen van Lidewij de Vos, weliswaar via een ander account, maar de feitelijke inhoud komt overeen met de werkelijkheid en het is inderdaad wel belangrijk dat deze boodschap door zoveel mogelijk mensen wordt gezien.

Hier volgt het bericht:

'Gisteren werd ik ruim 72 minuten (!) lang aangevallen in de Tweede Kamer. Alle gevestigde partijen zagen in mij - en niét in de massale immigratie - het grootste probleem. Verbijsterend.

PRO, CDA, D66, maar ook de VVD, Mona Keijzer, en natuurlijk de SP, DENK, en ChristenUnie proberen het debat over de ernstige gevolgen te taboeiseren.

De reden is simpel: ze hebben allemaal tonnen boter op het hoofd wegens het jarenlang op gang brengen en in stand houden van de massale en alsmaar voortgaande immigratie.

Daarmee schuiven ze hun verantwoordelijkheid af. Heeft u het nog niet gezien? Bekijk het dan hier.

Het is van groot belang dat iedereen dit ziet. Het proces begrijpt. Het mechanisme onderkent.

Zodat we het eindelijk kunnen hebben over de inhoud - over de échte problemen: de onveiligheid, de welvaartsafname en het verlies van ons thuisgevoel als gevolg van de massale immigratie. Die problemen zijn te groot en te onmiskenbaar.

Nederland is het zat. Het is de plicht van al deze partijen om uit hun Haagse kokervisie te treden en écht te luisteren naar wat er speelt onder de bevolking. Los hun problemen op in hun plaats van hun protest te criminaliseren!

Bent u het hiermee eens? Dan kunt u mij helpen. Deel deze video met zoveel mogelijk mensen.