In een wereld waarin niets is wat het lijkt, is het moeilijk te geloven dat ook jouw kind gevaar loopt vanwege pedofiel Jeffrey Epstein.

De man bracht niet alleen hele jonge meisjes naar zijn sekseiland,  maar is ook de man achter de complexe AI (kunstmatige intelligentie) software voor games en robots.




Zoals we schreven komen er iedere dag nieuwe verrassingen tevoorschijn in het “dossier Jeffrey Epstein”.

In 2013 verscheen er een uitgebreid artikel in Forbes (inmiddels alweer verwijderd), over de investeringen die door Epstein werden gedaan op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI artifical intelligence) en gaming software.

Samen met een genie op het gebied van AI, Ben Goertzel, zetten ze het open source platform Open Cog op. De software van Open Cog is een poging om niet alleen avatars in games, maar ook robots te voorzien van kunstmatige menselijke intelligentie die vele malen verder gaat dan tot nu toe voor mogelijk werd gehouden.

Dat betekent ook dat men via die ingebouwde AI bepaalde karaktereigenschappen en zelfs emoties kan accentueren of juist laten afnemen. Met andere woorden, je kunt die Open Cog software gebruiken om via games en robots miljoenen mensen en dan vooral jonge mensen/kinderen te “programmeren”.

Voor een uitgebreid artikel over hoe dit precies in zijn werk gaat verwijzen wij naar dit artikel van Martin Vrijland, waar we even enkele belangrijke punten uit zullen halen.

Dit is de eerste:

Dan heeft u niet door dat bijvoorbeeld de jeugd van nu met honderden miljoenen tegelijk online games speelt die vol met Epstein’s AI zitten. Die gaming industrie heeft inmiddels qua omzetten en budgetten de filmindustrie dik overtroffen. Dat is dus een invloedrijke tak van sport. Daarnaast is er een robot ontwikkeld die straks mogelijk honderden miljoenen slaapkamers van kinderen zal bevolken.

Ben Goertzel schijnt ook de man te zijn achter de bekende robot Sophia, waar nu een mini versie van op de markt komt voor kinderen, Little Sophia genaamd.



Nog een klein stukje Vrijland:

Je kunt dus de vraag stellen: Zijn de huiskamers van honderden miljoenen kinderen straks gevuld met AI robots die de pedofiele karaktereigenschappen van haar grootste investeerder in hun AGI hebben ingebouwd? En wie kijken er allemaal mee via deze aan the cloud gekoppelde ogen van deze Little Sophia? En hoe zit dat eigenlijk met de beïnvloeding van die game-industrie op die vele miljoenen jongeren die nu al verslaafd zijn aan games?

Dan komen er via deze Engelstalige website een aantal heel interessante verbanden boven water.

Er staat daar onder andere:

De Joods/Russische investeerder en wetenschapper Yuri Milner kan ook in verband worden gebracht met de Open Cog groep van Ben Goertzel. Milner heeft ook geïnvesteerd in Cadre, het onroerend goed bedrijf van Trump’s schoonzoon Jared Kushner. Ook had Milner aanzienlijke belangen in de begindagen van Facebook en Twitter.

Al deze mensen, inclusief Jeffrey Epstein, Peter Thiel, Ben Goertzel en Yuri Milner zijn op een bepaalde manier met elkaar verbonden via AI en de investeringsbedrijven die daar geld in hebben geïnvesteerd.

Wat uiteraard opvalt in bovenstaande is dat afgezien van zo op het eerste gezicht Peter Thiel de anderen Joods zijn, evenals Jared Kushner. We weten dat Kushner hoort bij de harde kern van de satanische Illuminati, evenals de baas van Facebook, Mark Zuckerberg.

Waarmee de cirkel dan weer rond is, want in 2013 stonden er bij Henry Makow al artikelen op de site over hoe de Illuminati bezig zijn om via AI de controle over de mensheid te verkrijgen door mensen te vervangen met robots.

Robots die met de dag meer levensecht worden en mensen die met de dag meer robotachtig worden, waardoor het verschil steeds kleiner wordt. Robots die straks beschikken over emoties en mensen die steeds verder afgestompt raken door onder andere de permanente aanvallen op hun pijnappelklier, zoals een lezer ons schreef.

Wat is dan uiteindelijk het verschil tussen mens en robot als die robot ook gevoelens heeft? En eindelijk ben ik eruit! Het verschil zit hem in spiritualiteit! Daartoe is een robot niet in staat, ook al zullen ze ver komen met het veinzen van spiritualiteit bij robots, omdat daarvoor een ziel nodig is. Dat gaat heftig worden want een robot kan huilen, lachen, voelen, sexuele gevoelens hebben etc en dus gaan mensen het verschil niet meer kunnen zien dadelijk. Het verschil is dus die spiritualiteit en dat geeft weer een extra dimensie aan het fenomeen dat ze de pijnappelklier zo aanbidden en bij het Goyim proberen te vernietigen door onder andere Fluoride!! Van deze stof die in zo goed als alle tandpastas zit en in het water wordt toegevoegd in vele landen, is bekend dat het de pijnappelklier ernstig beschadigt door deze te verkalken.

En dat brengt ons nogmaals terug bij Vrijland die een interessant verhaal schreef over wat nu wel en niet echt zou kunnen zijn. Dat wij misschien niet alleen in een simulatie leven, maar misschien wel in een simulatie binnen een simulatie zijn of zelfs misschien nog een stap verder. Jouw spiritualiteit, jouw bewustzijn is gekoppeld aan je ziel en die bestuurt jouw avatars in de verschillende simulaties. Dat is bezielinge en verklaart ook veel over het fenomeen dat wij reincarnatie noemen. Bezieling/bewustzijn/spiritualiteit proberen ze natuurlijk ook na te maken, maar voor de echt wakkere mens zal dat onderscheid altijd herkenbaar blijven

In dit artikel en dit artikel sprak ik over de vele onbezielde mensen die we kunnen waarnemen. Ik noemde ze Non Playing Characters (NPC’s). Dat is voor mij een teken dat we dicht bij de bron zitten. mogelijk bevinden zich nog slechts 1 of 2 simulaties boven deze huidige simulatie. Het kan zijn dat sommige mensen hierdoor een ‘gesimuleerde ziel’ of een ‘nagebouwd bewustzijn’ hebben. Stel we bevinden ons in een simulatie-binnen-simulatie, dan zit ons origineel dus nog 2 lagen hoger. De onbezielde avatars (NPC’s) uit de eerste simulatie kunnen besluiten een avatar te kiezen in de 2e simulatie (de simulatie binnen de simulatie). Op dat moment wordt de avatar in de 2e simulatie bezield door een onbezielde avatar (een NPC) uit de eerste simulatie en zou je dus kunnen spreken van een ‘gesimuleerde ziel’. In de kern is die ziel echter nog steeds onbezield, omdat er geen speler, maar een Non Playing Character in de eerste originele laag (in de eerste simulatie) achter zit. Deze gesimuleerde ziel kan dus ook “reïncarneren” in de tweede simulatie, want de (onbezielde) avatar (NPC) uit de eerste simulatie kan opnieuw een poppetje in de tweede simulatie kiezen. Dat poppetje heeft dan een gereïncarneerde “onbezielde ziel”. Dat poppetje kan dan wellicht ervaringen uit zijn of haar vorige leven delen. In essentie is het nog steeds een Non Playing Character.

Voor de liefhebbers interessante materie, maar wat voor ons vooral van belang is, is om te weten dat vooral onze kinderen niet alleen worden aangevallen via de muziekindustrie, maar dat dezelfde Illuminati ook de (pedofiele) programmering verzorgt van de gaming software en die van de (kinder) robots. Waarbij zelfs het onschuldig ogende Disney een rol lijkt te spelen.

En dat bij dit alles het er steeds meer op gaat lijken dat de complete arrestatie van Epstein en de komende rechtszaak een spel is met een bepaald doel. Welk doel zal de komende maanden misschien duidelijk worden.