Een massaal protest in Londen onder aanvoering van Tommy Robinson moet het tij in dat land doen keren.Hij wordt aangemoedigd door Eva Vlaardingerbroek die laat weten dat zij de besten zijn en dat ze premier Starmer moeten laten zien wie de baas is.
Alle patriotten zijn blij met de geweldige demonstratie in Londen gisteren, georganiseerd door de bekende zionist Tommy Robinson.
In 2018 schreven wij het volgende:
De bekende vrijmetselaar Albert Pike kijkt op dit moment glimlachend toe:
De Derde Wereldoorlog zal ontstaan door het tegen elkaar opzetten van Zionisten en de Islam, doel is dat beiden elkaar zullen vernietigen. Andere landen zullen worden meegesleurd in het conflict en het eindresultaat zal zijn totale uitputting, chaos, zowel politiek, economisch als spiritueel. Uit deze chaos zal dan uiteindelijk de New World Order verrijzen.
“Het tegen elkaar opzetten”, dat staat er letterlijk.
Michael de Rothschild: “Op het wereldtoneel gebeuren dingen niet bij toeval: iemand zórgt dat ze plaatsvinden”.
Geert Wilders, Tommy Robinson en talloze anderen die we even niet zullen noemen, doen exact dat waar Pike over schrijft. Zij eisen dé-islamisering, hameren permanent op alles wat er fout is binnen de moslim gemeenschap, willen ze allemaal het land uitschoppen als het even kan en zetten daardoor uiteraard binnen die moslim gemeenschap voor veel kwaad bloed.
Wilder en Robinson zijn ingehuurde professionals. Zij weten wat ze doen en waarom ze het doen. Ze doen dit niet omdat ze het beste voorhebben met de bevolking, ze doen dit omdat het hun taak is die tegenstellingen die er uiteraard zijn ontstaan door het beleid, zoveel mogelijk op scherp te stellen.
Dan terug naar het heden, waar alom wordt gejubeld in rechtse kringen, want eindelijk gebeurt er iets om het Engeland van vroeger terug te pakken.
🇬🇧 Wát een beelden uit Londen waar miljoenen mensen de straat op zijn gegaan voor de mars van @TRobinsonNewEra om zich uit te spreken tegen migratie en het regime van Keir Starmer - die oa @EvaVlaar de toegang tot het VK weigerde in aanloop naar het event. pic.twitter.com/rcswtN2joS
— Raisa Blommestijn (@rblommestijn) May 16, 2026
Rooting for all the patriots hitting the streets in London today despite all the attacks, slander and threats.
— Eva Vlaardingerbroek (@EvaVlaar) May 16, 2026
You guys are the best! Make the West proud and show @Keir_Starmer who is boss.
God bless you, @TRobinsonNewEra! pic.twitter.com/xvNmOjEanw
Want wie is er eigenlijk werkelijk de baas?
De mainstream media schetsen vaak een beeld van een diepe ideologische strijd: de 'linkse' regering-Starmer tegenover 'rechtse' populisten en tech-vrijdenkers zoals Elon Musk en Tommy Robinson. Maar als we de geldstromen en zakelijke netwerken volgen, vervaagt die strijd onmiddellijk.
De Britse regering, onder leiding van Starmer, heeft gigantische contracten binnengesleept voor softwaregigant Palantir (onder andere voor het centraliseren van de data van de NHS, de Britse gezondheidszorg).
Palantir is opgericht en wordt aangestuurd door miljardairs Peter Thiel en Alex Karp. Zij zijn de absolute pioniers op het gebied van data-analyse, massasurveillance en defensietechnologie.
Thiel en Musk kennen elkaar al decennia (als onderdeel van de beruchte 'PayPal maffia'). Vandaag de dag zijn hun bedrijven (SpaceX, xAI, Palantir) via complexe tech-ecosystemen, data-uitwisseling en militaire contracten innig met elkaar verweven.
Elon Musk heeft zich de afgelopen tijd herhaaldelijk opgeworpen als beschermheer van Robinson en heeft naar verluidt (direct of indirect via juridische fondsen op X) bijgedragen aan diens torenhoge juridische kosten.
Kortom: De premier die de contracten tekent, de tech-giganten die de software leveren, en de activist die de straat opzweept, zijn via via allemaal met elkaar verbonden.
Hoe werkt dit in de praktijk om de massa te controleren?
Dit verloopt via de klassieke dialectiek van Hegel, ook wel bekend als Problem, Reaction, Solution (Probleem, Reactie, Oplossing).
1. Het Probleem (Gecreëerde Chaos)
Er worden spanningen opgebouwd. Figuren zoals Tommy Robinson mobiliseren grote groepen boze burgers tegen het beleid van Starmer. Elon Musk gebruikt zijn platform X om het vuur verder op te stoken onder het mom van absolute vrijheid van meningsuiting. De emoties lopen hoog op, er ontstaan rellen of massale protesten in steden zoals Londen.
2. De Reactie (Angst en roep om orde)
De beelden van chaos op straat domineren de het nieuws. De gemiddelde burger raakt angstig en onzeker. De media en de politiek schreeuwen om "orde en veiligheid". Er ontstaat een maatschappelijke acceptatie dat 'er íets moet gebeuren' om de radicalisering en de rellen te stoppen.
3. De Oplossing (De Digitale Gevangenis)
Dit is het moment waarop de regering-Starmer de systemen van Thiel en Karp (Palantir) naar voren schuift. De "oplossing" voor de onrust is meer AI-gestuurde surveillance, biometrische gezichtsherkenning op straat, het monitoren van social-mediagedrag en het koppelen van persoonlijke data om 'potentiële raddraaiers' preventief op te sporen.
Terwijl de demonstranten op straat denken dat ze vechten tegen de gevestigde orde, leveren ze in werkelijkheid de perfecte casus aan om diezelfde orde te voorzien van méér macht.
Het is de ultieme vorm van verdeel en heers. Door de bevolking op te splitsen in ruziënde kampen (links tegen rechts, pro-regering tegen anti-regering), kijken we massaal de verkeerde kant op.
We vechten tegen elkaar, terwijl de technocratische infrastructuur om ons heen wordt opgebouwd.
Als we niet oppassen, marcheren we straks allemaal – links, rechts, activist of passieve burger – met open ogen de digitale gevangenis binnen.
Een wereld waarin centrale digitale valuta (CBDC's), digitale ID's en AI-surveillance bepalen wat we mogen zeggen, waar we mogen reizen en hoe we ons geld uitgeven.
Het theater in Londen is niet het einde van het verhaal; het is slechts de katalysator.
TOMMY, ELON, THIEL, KARP AND STARMER ARE PLAYING YOU!
— Richard Willett (@WTAFRich) May 16, 2026
They are in business together...
Starmer gave huge contracts to Palantir which is Peter Thiel and Alex Karp. Karp & Thiel are in business with Elon Musk (Space X/xAI/Palantir)
Elon Musk paid Tommy Robinson's legal fees.… pic.twitter.com/SQwYGaiO09
Dat zijn over het algemeen spontane protesten die niet zijn gekaapt door de 'usual suspects'.
Het lokaal protesteren van burgers heeft dan ook wel degelijk zin, al moeten ze er wel voor waken dat ook zij niet worden geïnfiltreerd, overgenomen en gebruikt voor de grotere agenda.


