We zijn Ernst Kuipers nog niet vergeten en zeker niet gezien zijn rol bij de beruchte nep coronapandemie.Hij heeft zichzelf nu naar binnen weten te wurmen bij een WHO commissie die alarm slaat over de volksgezondheid dankzij klimaatverandering.
Veel mensen krijgen spontaan nachtmerries als ze de naam Ernst Kuipers horen. Deze man, die uiteraard van D66 is, was in de beruchte coronatijd minister van Volksgezondheid en heeft ontelbare mensen richting levensgevaarlijke 'covid-19 vaccinatie' gepusht.
Zelfs toen de nep pandemie formeel al was afgelopen bleef hij nog steeds pushen voor de prikken totdat hij op een gegeven moment van het ene op het andere moment uit beeld verdween. Kwade tongen beweerden dat hij was gevlucht.
Het is vervolgens jarenlang stil geweest en nu duikt hij weer op en wederom in een kwalijke rol,
Klimaatverandering moet in Europa worden behandeld als internationale noodsituatie voor de volksgezondheid. Dat stelt een speciale commissie die is opgezet door de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO).
Daarnaast adviseert de commissie klimaatverandering ook op de agenda te zetten bij organen die zich bezighouden met veiligheid. Daarbij zou het als veiligheidsdreiging moeten worden gezien.
"De impact van klimaatverandering is heel groot", zegt Ernst Kuipers, de oud-minister van Volksgezondheid die deel uitmaakte van de commissie die vandaag bij de WHO in Genève haar bevindingen presenteerde. "Zo groot dat er eigenlijk geen ontsnappen aan is.
"Green" Politicians in the EU🇪🇺 now. pic.twitter.com/u8GuDx7gBl
— Дepлorabлe Russian🔹 (@TeaTramRussia) May 20, 2026
Daarom is het heel belangrijk dat we even terug gaan in de tijd om te zien hoe dit allemaal heeft kunnen ontstaan. En daarvoor gaan we terug naar de vorige eeuw.
Om aan te tonen dat dit allemaal niet recentelijk is gepland gaan we een stukje terug in de tijd en wel naar 1968 toen er een belangrijke denktank van de satanische sekte werd opgericht. De naam van die denktank was de Club van Rome en hier zijn de grondslagen gelegd voor de vernietiging van onze maatschappij zoals we die nu meemaken.
Zo staat in één van de door hen geproduceerde documenten, het boek “The First Global Revolution”, geschreven door Alexander King en Bertrand Schneider in 1991, letterlijk op pagina 104 en 105:
“In de zoektocht naar een nieuwe vijand om ons te verenigen, kwamen we op het idee van vervuiling. De dreiging van wereldwijde opwarming, tekort aan water, hongersnood en dat soort dingen zouden heel goed in dat plaatje passen”.
Uiteraard zullen al deze gevaren die een wereldwijde aanpak vergen zijn veroorzaakt door de mens. En dáár ligt de grondslag van de wereldwijde opwarmingspropaganda.
Wat helemaal verbazingwekkend is, is dat deze club sinds haar oprichting in 1968 luid en duidelijk publiekelijk bekend heeft gemaakt wat hun bedoelingen zijn. Het is duidelijk dat de mensen op planeet aarde dit niet hebben opgemerkt, laat staan dat ze hebben gereageerd tegen dit wereldwijde doodvonnis.
Het is uiteraard ook niet voor niets dat de rijken en machtigen van deze aarde lid zijn van de Club van Rome. Mensen zoals Bill Gates, David Rockefeller, Ted Turner, Zbigniew Brzezinski en Henry Kissinger.
Mensen die naast de New World Order maar één doel hebben en dat is depopulatie van de wereld. Het zal waarschijnlijk ook weinigen verbazen dat prinses Beatrix lid is van deze club.
De manier waarop ze dat trachten te bewerkstelligen is ondermeer via de beruchte Agenda 21.
In 1992 zei Morris Strong, Secretaris Generaal van de VN Earth Summit en lid van de Club van Rome:
“Het is duidelijk dat de huidige levensstijl en consumptiepatronen van de welvarende middenklasse inhoudt dat er hoge inname bestaat van grote hoeveelheden bevroren voedsel, gebruik van fossiele brandstoffen, eigendom van auto’s, kleine elektrische apparaten, airconditioning thuis en op het werk en dit niet duurzaam is”.
En zo werd de grondslag gelegd voor Agenda 21, waarbij de mens de grote boosdoener is en een onverantwoorde belasting voor het milieu. Agenda 21 die zal bepalen hoe, wat en hoeveel we eten, hoe we ons verplaatsen en zelfs waar we zullen leven.
Agenda 21 is misschien wel het meest geraffineerde plan ooit want iedereen trapt erin.
We schreven over Agenda 21 jaren geleden het volgende;
Stel je voor dat je gaat slapen en een aantal jaren later wakker wordt maar in een wereld die er totaal anders uitziet. Alles, maar dan ook alles wordt gecontroleerd door bureaucraten in naam van “duurzaamheid” en de promotie van de heilige “groene agenda”.
Een internationaal overkoepelend orgaan heeft de wereldwijde controle over alle menselijke activiteiten. Het bepaalt wat je eet, wat je drinkt, waar je woont, hoe warm of koud je woning is en hoeveel benzine je mag gebruiken voor je auto. Iedereen die zich hier niet aan houdt of er tegen ageert, gaat naar een kamp om opnieuw opgevoed te worden.
De hoeveelheid mensen is 90% minder dan nu en de resterende kleine groep woont in streng gecontroleerde steden, die bestuurd worden als een gevangenis. Klinkt het aantrekkelijk? Nee? Het is namelijk precies waar Agenda 21 voor staat.
Agenda 21 is het beleidsplan voor Duurzame Ontwikkeling in de 21 eeuw, ontworpen door de Verenigde Naties en vastgesteld tijdens de Conferentie in Rio de Janeiro 1992. Deze strategie richt zich op natuurbescherming en duurzaamheid, maar heeft een onderliggend veel belangrijker doel; het weghalen van macht bij bestaande overheden door herstructurering van de politiek.
Onder deze groene deken zijn door de VN, specialisten van milieustichtingen, natuurfondsen en ngo’s (non overheidsorganisaties) ingezet, die op alle niveaus wereldwijd opereren. Essentiële instrumenten van NGO’s die leiden tot succes, behelzen ondermeer machtsgebruik door het aansturen van: gemeenschappen, de media, wetenschap en regeringsbevoegde deelname van publieke forums.
En nu komt zoals gewoonlijk weer het misselijkmakende gedeelte (al vinden wij het tot hier ook al pittige kost). Er is natuurlijk helemaal niets mis met groen en duurzaam leven. We willen allemaal graag in een gezonde leefomgeving wonen waarbij iedereen rekening houdt met het welzijn van de planeet en alles wat daar op leeft. Het is de manier waarop dit gegeven wordt misbruikt om een volkomen andere agenda te dienen. De verwoestende effecten van Agenda 21.
Het is een onvoorstelbaar slim plan, laten we dat vooropstellen. De clou zit hem namelijk in het feit dat iedereen die op aarde leeft, invloed uitoefent op zijn of haar omgeving en daardoor valt onder de wereldwijde regelgeving van Agenda 21. Daardoor kan iedere activiteit van ieder persoon op deze wereld in een categorie worden gerangschikt onder het kopje: duurzame ontwikkeling. En laat nu één van de speerpunten van die duurzame ontwikkeling zijn: de controle van de wereldbevolking.
De Verenigde Naties, tezamen met Agenda 21-profeten zoals Al Gore en Bill Gates, zijn van mening dat er teveel mensen op aarde zijn. Deze boodschap is ook de eerste op de beruchte Georgia Guidestones. Hoe doortrapt het allemaal in elkaar zit, blijkt onder andere uit een aantal paragrafen in een document van de VN uit 2009, Facing a Changing World: Women, Population and Climate. Daar staat ondermeer in:
1) Iedere geboorte resulteert in emissies die aan die persoon kunnen worden toegeschreven gedurende zijn of haar leven. Maar niet alleen dat, ook de emissies van eventuele nakomelingen van dit individu. Vandaar dat besparingen hierop zullen vermenigvuldigen bij geboortebeperking.
2) Er is niet één mens die CO2-neutraal is, zeker wanneer rekening wordt gehouden met alle broeikasgassen. Daarom is iedereen onderdeel van het probleem en moet ook iedereen onderdeel van de oplossing vormen.
3) Strenge gezinsplanning is in belang van ieder land in verband met broeikasgassen en andere bredere welzijnsoverwegingen.
Als je van bovenstaande nog niet helemaal ziek bent, dan kunnen we verder. Het is zo geraffineerd die Agenda 21, want de mens telt niet. Het enige wat telt is het welzijn van de planeet. En zelfs de argumenten voor het welzijn van de planeet zijn gebaseerd op leugens en bedrog.
Niet alleen via de media en uitspraken van bekende mensen wordt de eugenetica steeds verder doorgevoerd, het begint nu ook door te dringen in onderwijssystemen. Bijvoorbeeld Eric. R. Planka, professor biologie aan de universiteit van Austin (Texas), leert zijn studenten het volgende:
Het allerbelangrijkste is dat we uit de ontkenningsfase komen en ons realiseren dat de aarde simpelweg niet het aantal mensen kan onderhouden dat er nu op leeft. Het maximale aantal wat deze planeet aankan ligt rond 500 miljoen. Deze zouden dan comfortabel kunnen wonen in een duurzame omgeving. De bevolking moet gereduceerd worden en wel heel snel, om verdere milieuschade te voorkomen.
We zijn nu inmiddels een fiks aantal jaren later en Agenda 21 is inmiddels omgedoopt tot de 2030 Agenda.
Iemand die een heel belangrijke rol speelde bij al het bovenstaande was Maurice Strong. Hierna een korte beschrijving van wie de inmiddels overleden Maurice Strong was.
The billionaire Canadian businessman who made his money railroading Hydro is the #2 employee of the United Nations; an employee of the Rockefeller and Rothschild's trusts and projects; a director of the Aspen Institute for Humanistic Studies; the organiser of the first World Conference on the Environment in 1992; the founder and first head of the U.N. Environment Program; the secretary general (and chief organizer) of the UNCED Earth Summit in Rio in June 1992, and a leading socialist, environmentalist, New World Order manipulator, occultist, and New Ager.
Eén van de opmerkingen die Maurice Strong maakte in 1992 tijdens de lancering van Agenda21 was dat we waarschijnlijk op een punt terecht zullen komen waar de enige manier waarop wij de wereld kunnen redden is door het laten instorten van de geïndustrialiseerde beschaving. Waarbij hij zich hardop afvroeg of het niet onze verantwoordelijkheid is om juist dat tot stand te brengen.


