
Rothschild bankiers dwarsbomen Iraanse nieuwszender Press TV

Gepubliceerd: donderdag, 27 januari 2011 12:46

Vandaag werd in de Britse kranten bekendgemaakt dat de bankrekening van het

Engelstalige station van Press TV uit Iran door de National Westminster Bank is

geblokkeerd.

Press TV wordt gefinancierd door de Iraanse staat en heeft hoofdkantoren in Teheran en

Londen. Hun Britse bankrekening zal op korte termijn worden opgeheven, volgens

dagblad The Times.

National Westminster Bank is een dochteronderneming van The Royal Bank of Scotland

en valt onder de Inter-Alpha Group, welke in handen is van de bekende bankiersfamilie 

Rothschild.

Lauren Booth, een medewerkster van Press TV, tevens een schoonzus van Tony Blair,

reageerde boos over de acties tegen haar werkgever. Volgens haar betreft het hier een

politieke actie tegen Iran.

Bekend is dat Press TV doorgaans geen blad voor de mond neemt over misstanden in het

Midden-Oosten en de berichtgeving staat haaks op de westerse 'visie'. Veelal wordt

berichtgegeven over het Israël-Palestina conflict en belicht het zaken die door de westerse

media worden genegeerd of bewust worden achtergehouden. Press TV refereert regelmatig

naar de Zionistische agenda van Israël, wiens wortels ook ver uitstrekken in machtige

politieke Pro-Israëlische lobbygroepen in de VS, Groot Brittannië en andere westerse

landen zoals Nederland en Frankrijk.

Het nieuws van Press TV, evenals het Russische RT News, dringt steeds meer door in de

westerse landen en vergaart steeds meer lezers die ook de andere kant van de medaille

voor ogen krijgen. Het mag duidelijk zijn dat de plannen van de Rothschilds op de tocht

komen te staan, als de westerse bevolking het verschil gaat zien in berichtgeving tussen

het oosten en westen en dat het nieuws dat zij dagelijks krijgen voorgeschoteld niet meer

lijkt te zijn dan propaganda die de Zionistische agenda van de Rothschilds dient.

Het is allerminst vreemd te noemen dat de Westminster Bank deze actie onderneemt om

Press TV een loer te draaien. De opheffing van de bankrekening zal weinig effect hebben

op Press TV zelf, wel is het een teken aan de wand dat de Illuminati verder in het nauw

wordt gedreven en zij alles proberen om hun machtsposities veilig te stellen. Het lijkt in

dit geval ook weer om een tevergeefse actie te gaan.

Verwant artikel: De Illuminati verliest het gevecht om de heerschappij

 1 / 2

Phoca PDF

https://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5g24PklvrgnE7HmfPis3uomNU_PYg?docId=CNG.32ed027d9136847068e1420850fb9209.fe1
https://www.presstv.ir/
https://nl.wikipedia.org/wiki/National_Westminster_Bank
https://www.moneysupermarket.com/c/news/who-owns-who/0003118/
https://www.inter-alpha.com/rbs/default.htm
https://www.inter-alpha.com/
https://en.wikipedia.org/wiki/N_M_Rothschild_&_Sons
https://rt.com/
index.php?option=com_content&view=article&id=17:contact-de-illuminati-verliest-het-gevecht-om-de-heerschappij&catid=16:galactic-federation&Itemid=29
http://www.phoca.cz/phocapdf


Rothschild bankiers dwarsbomen Iraanse nieuwszender Press TV

Gepubliceerd: donderdag, 27 januari 2011 12:46

Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

 2 / 2

Phoca PDF

http://www.tcpdf.org
http://www.phoca.cz/phocapdf

