rsz geld wortel van het kwaadIn het leven is mij één ding duidelijk geworden: geld is de wortel van het kwaad. Dit wordt zowel door MSM (mainstream media) als valse waarheid-zoekers ingezet, omdat men ook graag aandacht, status en welvaart wil.

Ze leven in het nu en het maakt hen niet uit hoe. Geld loopt langs alle kanalen van religie tot voedsel tot je huis.



Dit artikel hoort thuis in de categorie die je op-ed artikelen zou kunnen noemen. Het woord op-ed is een afkorting voor “opposite the editorial page” en zijn artikelen die worden geschreven door een gastauteur. Ze weerspiegelen vaak een eigen mening en/of visie die niet per definitie hoeft overeen te komen met de mening/visie van de redactie.

Daarnaast zijn er nog ook nog lezersbrieven, incidentele stukken die door lezers geschreven kunnen worden en eventueel gepubliceerd, waarvoor hetzelfde geldt.

Ik wilde jullie graag attenderen op een Rumble kanaal speciaal voor Nederlanders. Helaas is het kanaal niet goed vindbaar omdat sommige video's zelfs te controversieel zijn voor Rumble. Ik heb Rumble meerdere malen gecontacteerd waarom de video's niet publiekelijk te zien zijn of via zoekopdrachten. Het lijkt dus op een shadowban - dit betekent dat ze je content bewust minder zichtbaar maken zonder het je te vertellen.
 
Echter kun je gewoon via de onderstaande link heel veel bekende en onbekende documentaires met nederlands ondertiteling kijken die je inzichten zullen geven.
 
 
Een Cruciale Waarschuwing Vooraf
 
Ik wil alle kijkers attenderen: geloof niet klakkeloos elke documentaire. Sommige zijn sensatie puur om geld en aandacht te verdienen. Kijk altijd naar de betrouwbaarheid van de bron, observeer kritisch, denk er een aantal dagen over na en verdiep je. 
 
Bijvoorbeeld: als een documentaire beweert dat "alle overheidsleiders reptielmensen zijn", vraag je dan af: waar is het bewijs? Wie financiert deze documentaire? Wat verdient de maker eraan? Veel alternatieve media verdient namelijk geld aan clicks, boeken en cursussen - net zoals mainstream media geld verdient aan advertenties en agenda's.
 
In het leven is mij één ding duidelijk geworden: geld is de wortel van het kwaad. Dit wordt zowel door MSM (mainstream media) als valse waarheid-zoekers ingezet, omdat men ook graag aandacht, status en welvaart wil. Ze leven in het nu en het maakt hen niet uit hoe. Geld loopt langs alle kanalen van religie tot voedsel tot je huis.
 
Denk maar eens na: waarom kosten medicijnen zoveel? Waarom zijn huizen zo duur? Waarom vragen kerken om tienden? Het draait allemaal om geld en controle.
 
De Illusie van Vrijheid
 
Echte vrijheid bestaat niet zoals we denken. Liberale mensen worden voor de gek gehouden. Probeer jij maar eens naar Antarctica te gaan - het is verboden terrein. Probeer jij maar eens langer dan zes maanden te blijven in Amerika met je visum - je wordt uitgezet. We zijn niet vrij. 
 
Andere voorbeelden van onze beperkte vrijheid: je mag niet je eigen huis bouwen zonder vergunningen, je mag niet je eigen geld drukken, je mag niet bepaalde planten kweken (zoals cannabis in veel landen), je mag niet bepaalde meningen uiten zonder consequenties. Zelfs je eigen lichaam is niet vrij - vaccinatieplicht, gedwongen medicatie bij bepaalde diagnoses.
 
Er bestaat alleen spirituele vrijheid - je innerlijke vrijheid - maar zelfs dat staat onder druk omdat we worden blootgesteld aan zoveel onzin: nieuws dat angst verspreidt, meningen van influencers die geen expertise hebben, alternatieve waarheid-zoekers die ook hun eigen agenda hebben, mensen die andere mensen herkauwen zonder zelf onderzoek te doen.
 
Het Religieuze Dilemma
 
De atheïst zal zeggen er is geen God, terwijl christenen, moslims, boeddhisten en hindoes zullen zeggen dat er wel een God is. En toch slaan ze elkaar de hersenen in of hebben alleen vormen van occultisme verweven in hun roots die leiden naar het slechte.
 
Kijk naar de geschiedenis: de kruistochten (christenen), jihad (islam), kastensysteem (hindoeïsme), occultisme in het Vaticaan. Allemaal religies die beweren liefde te prediken, maar oorlog en onderdrukking brengen.
 
Mijn Persoonlijke Zoektocht
 
Ik geloof zelf dat de Bijbel mogelijk de verlossing in je leven kan zijn. Maar dan wel de Bijbel lezen met het Oude Testament, Nieuwe Testament en bepaalde apocriefen die door religieuze instellingen niet worden erkend. Apocriefen zijn teksten zoals het boek van Enoch, het evangelie van Thomas - boeken die de kerk heeft weggelaten omdat ze niet in hun agenda pasten.
 
Ik gebruik Yahuah/Yahweh (de oorspronkelijke Hebreeuwse namen voor God) niet voor mijn materialistische of lichamelijke behoeften. Want de wereld behoort tot de mens en hasatan (Satan). Als je rijk wilt worden of succes wilt, wees dan niet bij God, maar wees bij de mens. Ten slotte heeft de mens geld, tijd en economie uitgevonden: de Fed (Amerikaanse centrale bank), geldcreatie uit het niets, banken die rente vragen over geld dat ze niet hebben, aandelen, crypto - het is allemaal van de mens.
 
Kijk naar de rijkste mensen ter wereld: Jeff Bezos, Elon Musk, Bill Gates - ze zijn niet rijk geworden door bidden, maar door menselijke systemen te manipuleren, arbeiders uit te buiten, en overheden te beïnvloeden.
 
Als je echt rijk wilt worden en succes wilt nastreven, lees dan goede menselijke boeken,cursussen onderwijs. Maar kom niet aan het einde van je leven zeggen dat je leegte voelt of dat je ongelukkig bent. Want de mens kan je niet spiritueel vullen, De mens kan je slechts theorieën, modellen, wetenschap en economische kennis geven. Dus ja rijk worden kan, je hoeft het alleen maar te begrijpen, omdat het systeem, door de mens en zijn hersenen is gemaakt. Alles wat voor de mens is begrijpbaar maar je moet zoeken. Vele falen in domein van actie en kennis. Gebruik AUB je bidden niet voor je geld lusten of welvaart. Bidden is voor je spirituele Koninkrijk die zowel binnen als buiten verdient. De mensen al hun Koninkrijk in hun hart hebben zullen klaar zijn voor het echte Koninkrijk. 
 
De Balans Tussen Spiritueel en Werelds
 
Daarom zal ik de menselijke tools niet 100% vertrouwen. Zoals de Bijbel zegt: pluk de goede vruchten. Ik pluk dus de goede vruchten van wetenschap en de wereld. Je hoeft niet constant in angst te leven, ondanks hoe satanistisch de wereld is.
 
Bijvoorbeeld: antibiotica kunnen levens redden (goede vrucht van wetenschap), maar Big Pharma die opzettelijk verslavende medicijnen maakt is slecht. Internet kan kennis verspreiden (goed), maar sociale media die depressie veroorzaakt is slecht.
 
Het valt me op dat veel mensen in de conspiracy-hoek helemaal knettergek worden in hun hoofd. Dat is omdat MSM sowieso filtert omdat ze denken dat we het mentaal niet aankunnen (zoals het verbergen van echte oorlogsfoto's, economische rampen, corruptie), en ten tweede niet iedereen kan mentaal de waarheid aan. Niet iedereen heeft zin om elke red pill-documentaire aan zijn legitieme tijd te toetsen, en daardoor raken mensen in de alternatieve hoek krankzinnig.
 
Je ziet dit bij mensen die denken dat de aarde plat is, dat alle vliegtuigen chemtrails sproeien, dat alle politici reptielmensen zijn. Ze nemen één waarheid (overheden liegen) en maken er complete fantasie van.
 
Wat voor informatie je ook consumeert van beide kanten, zorg eerst dat je spiritueel sterk staat.
 
Mijn Benadering van Geloof
 
Nogmaals, ondanks dat ik in het Hebreeuwse woord geloof (dus OT, NT, apocriefen), lees ik veel boeddhistische wijsheden - niet om hun goden te aanbidden, maar om de goede vruchten te plukken.
 
Bijvoorbeeld: boeddhistische kennis voor de geest etc kan je helpen dingen te begrijpen (goede vrucht), maar het aanbidden van Boeddha-beelden is afgoderij. Yahuah/Yahweh zal het je kenbaar maken wat goede en slechte vruchten zijn. 
 
Ik ben los van religieuze instellingen en dogma's. Ik lees gewoon het woord en houd het bij mezelf. Ik hoef niet te discussiëren of mensen over te halen, en als ik dat wil, dan doe ik dat met liefde, voorbeelden en acties. Niet met dwang of oordelen. Want ik en de mens zijn niet feilloos. Dagelijks haal ik de balk uit mijn oog omdat wij mensen oordelen. Ik oordeel alleen als ik pure slechtheid zie (zoals kindermisbruik, moord, opzettelijke misleiding). De rest - wat je gelooft, hoe je leeft - daar oordeel ik niet over. Uiteindelijk zal elk individu persoonlijk geoordeeld worden. Wie ben ik die waarschijnlijk zelf hypocriet kan zijn om te oordelen over dit soort zaken, ik zal alleen oordelen voor pure slechtheid. 
 
De Menselijke Natuur
 
Mensen zijn interessante wezens. Maar tegelijkertijd dragen wij trauma, verwarring, haat en verwoesting met ons mee. Maar wij hebben ook krachtige elementen als bewustzijn, vrije wil, en het vermogen dieren, planten en onszelf te helpen.
 
Kijk naar hoe mensen kunnen liegen en bedriegen, maar ook onzelfzuchtig helpen bij rampen. Hoe we oorlogen voeren, maar ook schoonheid creëren in kunst en muziek. We zijn complexe wezens met zowel goed als kwaad in ons.
 
Het Probleem met Georganiseerde Religie
 
Georganiseerde religie is een vorm van groepsdruk plus psychologische elementen over de menselijke aard. Het is om macht en controle te houden. De Romeinen en Grieken gebruikten het voor macht en denkwijze (keizer-aanbidding, goden die menselijk gedrag rechtvaardigen). De islamieten wilden hetzelfde en deden het op hun eigen manier met een nieuwe religie (onderwerping aan Allah, maar vooral aan de islamitische leiders).
 
Het jodendom is het echte laatste geloof, zoals vele denken over de islam. Het jodendom, zoals de Klaagmuur etc., heeft niets met het Hebreeuwse woord of Hebreeuwse denkwijze te maken, net zoals filosofie Griekse denkwijze is (Socrates, Plato, Aristoteles) en wetenschap Grieks/westers denken is - constant het rationele brein activeren in plaats van ook het spirituele hart.
 
Jodendom, christendom en islam hebben veel bloed aan hun handen:
- Christendom: identiteit stelen (kerstmis van heidense feesten), kruistochten (miljoen doden), kolonisatie en slavernij rechtvaardigen, inquisitie
- Islam: terrorisme (ISIS, Al-Qaeda), het zwaard (900 miljoen doden in India alleen), onderwerping van vrouwen, kindhuwelijken, Arabische Slavenhandel. 
- Jodendom: voornamelijk achter de schermen dingen bekokstoven (Rothschild banking, media-controle), staten en landen destabiliseren (Midden-Oosten conflicten)
 
Onthoud: de huidige staat Israël (sinds 1948) is gewoon een politiek land en heeft niets met het Hebreeuwse woord te maken. De tempelberg herbouwen is helemaal niets profetisch, maar gewoon retro-filling van de mens - mensen die proberen profeties te vervullen in plaats van dat God het doet.
 
De Grote Misleiding
 
Al deze drie georganiseerde abrahamitische religies leiden tot het pad van destructie. 4,3 miljard mensen leven in totale delusie. De grote meerderheid legt groepsdruk aan elkaar op, geeft geld aan deze instellingen (tienden, zakaat, donaties), en gelooft dat imams, predikers, priesters, rabbijnen en de dalai lama hun moeten vertellen wat ze moeten doen. Lijkt dit niet veel op de overheid?
 
Denk eraan: waarom hebben kerken privéjets nodig? Waarom leven pausen in paleizen? Waarom hebben islamitische leiders meerdere vrouwen terwijl hun volgers in armoede leven? Waarom hebben rabbijnen zoveel politieke macht?
 
Is het niet gek dat de koning zijn belangrijkste adviseur een geestelijke leider is? Waarom noemen ze het überhaupt "geestelijk leider"? Omdat ze slim waren: waar de koning voor materialisme stond (belastingen, oorlogen, wetten), staat de geestelijke leider voor je gedachten en geweten. Daarom kunnen rijk en arm zich vaak vinden in geestelijke leiders, en mensen die het goed hadden meer in de koning.
 
Je ziet dat georganiseerde religie altijd je gedachten wil domineren, omdat de koning of caesar dat niet kan. Die kan je misschien fysiek dwingen (gevangenis, boetes), maar niet geestelijk. De geestelijke leiders verdraaien dan het woord met hun interpretatie en liegen voor hun eigen belangen, omdat zij ook waarde hechten aan status, ego en materialisme zoals de mooiste kerk, moskee, synagoge - dit is ook een vorm van afgoderij.
 
De Hypocrisie Ontmaskerd
 
Is het niet gek dat pastors en priesters schandalen aan hun broek hebben? Denk aan de katholieke pedofilie-schandalen, Protestant-pastors met privéjets, televangelisten die Lamborghini's kopen van donaties.
 
Is het niet gek dat imams geld vragen? In de islam is rente verboden (haram), maar moskeeën nemen hypotheken. Islamitische landen verkopen olie aan "ongelovigen" voor geld.
 
Is het niet gek dat in de islam vijf zuilen bestaan, waarbij één zuil gaat over geld/materialisme: zakaat? Dit betekent dat materialisme letterlijk onderdeel is van hun religieuze plicht.
 
Als je de echte tien geboden/woorden van Yahuah/Yahweh leest, dat is een universeel gebod dat mensen zal redden, of je nou atheïst, boeddhist, hindoe of moslim bent - het is universeel. Niet moorden, niet stelen, niet liegen - dit zijn universele waarden die elke samenleving nodig heeft.
 
Het Echte Kwaad Begrijpen
 
De wortel van het kwaad is niet alleen geld, maar ook onze duistere gedachten die eraan gekoppeld zijn: hebzucht, jaloezie, trots, lust naar macht. Duistere gedachten en gedachten op zich moeten eerst fysieke blootstelling hebben - door wat je ziet, hoort, leest.
 
Daarom: wees sterk in wat je consumeert. Als je constant gewelddadige films kijkt, zal geweld normaal worden. Als je constant porno kijkt, zal lust je overheersen. Als je constant nieuws kijkt, zal angst je controleren.
 
Probeer echt goede informatie op te zoeken, want mensen produceren ook goede vruchten, ook in MSM, wetenschap en alternatieve media. Alleen jij moet eerst onderscheid kunnen maken tussen wat goed is en wat slecht is. Wat ben ik eigenlijk? Ben ik een lichaam met een ziel, of een ziel met een lichaam?
 
De Bijbel is je antwoord op het spirituele domein en hoe je in de fysieke wereld je weg kunt vinden. Maar dat betekent niet dat je niet kunt leren van andere mensen en inzichten. De Bijbel leert je onderscheid te maken tussen goed en slecht, dus als je niet gelooft, is het op zijn minst goed voor je moraal - geen samenleving kan overleven zonder "niet moorden, niet stelen".
 
Bescherming Door Kennis
 
Vanuit daar kun je elke boek, documentaire of zelfs satanische waarheid aan, omdat je beschermd bent, omdat je onderscheid weet te maken, omdat je weet wie de schepper is.
 
Bijvoorbeeld: je kunt boeken lezen over hekserij om te begrijpen hoe het werkt (om je ertegen te beschermen), zonder dat je het gaat beoefenen. Je kunt satanische symboliek herkennen in Hollywood-films zonder dat het je beïnvloedt.
 
Voel jezelf niet in conflict als je andere boeken van andere religieën leest, omdat het je juist sterker gaat maken in wat leugens zijn en wat waarheden zijn. Zoals met vele dingen zit heel veel vermengd met halve waarheden.
 
De enige reden waarom ik denk dat het Hebreeuwse woord volledig waar is, is omdat het consistent is. Geen tegenstrijdigheden zoals in andere heilige boeken. De Koran zegt bijvoorbeeld dat Jezus niet gekruisigd is, maar de Bijbel wel. Een van beide liegt.
 
Je kunt daarom gewoon boeken lezen van andere mensen, andere religieën, maar zorg wel eerst dat je de Bijbel - het Hebreeuwse woord - hebt gelezen, voordat je überhaupt iets anders leest of bekijkt.
 
Een Waarschuwing voor de Toekomst
 
We gaan een sensationeel tijdperk in. Er staan dingen op ons te wachten: economische crashes, oorlogen, natuurrampen, pandemieën, sociale onrust. En er zal een dieptepunt komen voor onze mensen. Nogmaals, je kunt heel depressief en angstig worden, of jezelf verhullen met hedonistisch gedrag (drugs, alcohol, seks, gokken) of materialistische afleiding (shopping, social media, entertainment).
 
Maar zodra je ziel spiritueel geactiveerd is, is er niets om te vrezen. Mensen gaan je raar aankijken waarom je zo kalm bent ondanks de satanische kracht. Terwijl zij in paniek zijn, ben jij in vrede.
 
Aan de Atheïsten
 
Aan mensen die niet geloven: waar halen jullie dat morele kader vandaan? Van andere mensen? Van wetenschap? Zo ja, waar halen die mensen hun kennis vandaan? Is wetenschap niet een product van mensen? Is de wetenschap niet een product van de tijdgeest?
 
Bijvoorbeeld: 100 jaar geleden zei wetenschap dat roken gezond was. 50 jaar geleden zei wetenschap dat lobotomie (hersenchirurgie) mentale problemen oploste. Nu zegt wetenschap dat er meer dan twee geslachten zijn. Waarom zou je wetenschap 100% vertrouwen?
 
Waarom zouden jullie mensen geloven, terwijl we elkaar de hersenen inslaan? Kijk naar de geschiedenis: Stalin (60 miljoen doden), Hitler (11 miljoen doden), Mao (80 miljoen doden) - allemaal atheïsten die hun eigen moraal bepaalden.
 
De atheïst moet ergens hun kennis vandaan halen. Misschien kun je nihilist zijn (niets heeft betekenis), maar als dat zo zou zijn dat er niets is, hoe kan creatie dan opeens er zijn? Toeval bestaat niet - de kans dat het universum, de aarde, DNA, bewustzijn toevallig ontstaan is 1 op triljarden.
 
Atheïsten worden atheïsten omdat ze hun rationele brein aanzetten, oftewel in het westen voornamelijk door wetenschap en verifieerbaarheid. Laat me dit zeggen: er is goede en slechte wetenschap. Goede wetenschap: medicijnen, technologie, transport. Slechte wetenschap: biologische wapens, mind control, genetische manipulatie.
 
Atheïsten zien ook de vruchten van georganiseerde religie: groepsdruk, controle en macht. Dus ze denken "doei". Ze zijn en waren altijd afgeleid van het ware Hebreeuwse woord door de corruptie van religieuze instellingen.
 
Het Probleem met de Wetenschap
 
Wetenschap kan veel verklaren en het heeft ook de drang om mensen als wandelende theorie te zien, als levenloze geprogrammeerde objecten. Tegenwoordig zijn er overal oorzaken voor. Redenen, mentaal doet er niet toe. 
 
Bijvoorbeeld: als je depressief bent, is het een "chemische onbalans" - neem pillen. Als je agressief bent, heb je "ADHD" - neem pillen. Als je anders denkt, heb je een "persoonlijkheidsstoornis" - ga naar therapie. Nooit wordt gevraagd: waarom ben je depressief? Wat is er mis met je leven? Wat mist je spiritueel?
 
Zodra wetenschap heilige theorie over je geest en gedragingen verkondigt, dan is het zo. Als je daartegen bent, dan ben je in het westen gek. Ondanks dat je misschien het onderzoek, studie de moeite hebt genomen om het te begrijpen, zul je als gekkie worden gezien. Terwijl de slaaf en ja-knikker zal worden geprezen.
 
Nogmaals, ik ben zeker niet tegen wetenschap, maar ik heb wel het onderscheid tussen slechte en goede vruchten. Ik krijg sowieso kriebels van wetenschap over creatie en ons als mens. Omdat de mens moet voldoen aan modellen en theorieën in plaats van andersom.
 
De Kracht van Vrije Wil
 
Je hebt vrije wil. Echter zijn er dingen die vaststaan, zoals waar je geboren wordt, je ouders, je DNA, etc. Maar wetenschap probeert, zoals met verslavingen of redenen waarom je arm bent, alles af te schuiven op genen, magische krachten, oorzaken en trauma. Terwijl het belangrijkste wordt genegeerd: je bewustzijn.
 
Bijvoorbeeld: twee mensen groeien op in hetzelfde arme gezin. Eén wordt crimineel, de ander wordt succesvol. Wat is het verschil? Hun keuzes, hun bewustzijn, hun vrije wil.
 
Zodra je bewust bent over iets, zal je vrije wil geactiveerd worden. Zonder dat zul je op automatische piloot leven. Dat is wat het Hebreeuwse woord, boeddhisten etc. proberen uit te leggen: denk niet alleen met je rationele brein. Denk met je hart, denk met je andere helft - je intuïtie, je geweten.
 
Het bewijs ligt ook in goede vruchten van wetenschap genaamd Carol Dweck: Fixed vs Growth Mindset. Dit laat zien dat zelfs identiteit en dingen willen etc. mentaal begint. Niet cultureel, niet religieuze instellingen, niet je ouders, niet de Romeinen, niet de Grieken, niet de islamieten, niet de christenen, niet khazare joden.
 
Ware Vrijheid Vinden
 
Als je vrij wilt zijn, zoek intern, want extern hebben wij grenzen, wetten en militaire restricties. De ware vrijheid is intern - dat je niet bang bent en je niet laat leiden door geld, overheid, mensen, etc. Dan zul je zien dat ware vrijheid verrassend dichtbij is.
 
Ware vrijheid betekent: niet verslafd zijn aan geld, roem, seks, drugs, social media, meningen van anderen. Vrijheid is kunnen zeggen "nee" tegen verleidingen en "ja" tegen wat goed is.
 
Ware vrijheid is zowel je rationele brein activeren, omdat wij mensen alles willen verklaren, als je spirituele brein activeren. Dit spirituele brein is bij mij geactiveerd en gereserveerd voor Yahuah/Yahweh en de lessen van Yahushua/Yeshua (Jezus - zijn echte Hebreeuwse naam).
 
Het Voorbeeld van Yahushua/Yeshua
 
Wij kunnen niet zeggen dat er niemand heeft geleefd die aan ons het voorbeeld heeft laten zien - hij is en was vlees en bloed. Zelfs seculiere historici erkennen dat Jezus heeft bestaan. Yahushua/Yeshua is gekomen om ons rationele brein en bewijzen aan te leveren, net zoals de andere profeten. Zodat het testament wordt dat dingen gebeuren met redenen.
 
De lessen van Yahushua/Yeshua zullen velen transformeren. Je ziet veel in het christendom dat ze hem oppervlakkig gebruiken voor liefde en genade ("Jezus houdt van iedereen"). Maar zijn woord is als een zwaard - hij verdeelde families, verdreef geldwisselaars, noemde religieuze leiders "slangengeneratie".
 
Hij sprak in gelijkenissen, hij laat ons zien hoe wij ons moeten onderscheiden van satan. Hij heeft zelf met satan gezeten - 40 dagen in de woestijn, verzocht met macht, rijkdom en roem.
 
Hoe mooi en krachtig is dat: een persoon van vlees en bloed heeft zelf met Satan gezeten - de bron van al het kwaad. Hij werd verzocht met alle koninkrijken van de wereld, maar zei "nee". Wat voor voorbeeld moeten we nog meer hebben?
 
Als de atheïsten al het verderf hebben gezien en alleen red pill-documentaires hebben bekeken (corruptie, oorlogen, leugens), wat zullen hun antwoorden dan zijn? Nog steeds dat het een sprookje is? Dan zijn ze blind voor de voor de hand liggende waarheid: als er zoveel kwaad is, moet er ook goed zijn. Als er Satan is, is er ook God.
 
Slotwoord
 
Dit was een heel lang bericht en ik moest het kwijt. Ik raad iedereen aan om deze boodschap goed door te lezen en er over na te denken. Zoek de waarheid, maar doe het met wijsheid en onderscheidingsvermogen. Begin altijd met de Bijbel voordat je andere bronnen verkent.
 
Het leven is een spirituele oorlog tussen goed en kwaad, waarheid en leugen, vrijheid en slavernij. Kies je kant.
 
Met vriendelijke groet,
Een zoeker naar waarheid