rsz x filesIedere grote gebeurtenis waar wij als mensheid mee te maken krijgen wordt toevalligerwijze wel ergens voorspeld door Hollywood.

Zo ook de veranderingen in menselijk DNA die optreden nadat men vol vertrouwen een coronaprik heeft genomen.




Het volgende artikel is een lezersbijdrage.

Het is ruim een jaar geleden dat ik mijn visie gaf op diverse artikelen op Niburu. Voor mij nog steeds de nummer 1 in informatie.

Zoals in het artikel van 3 juli 2024 is aangegeven dat er een vervolg zou komen. Dat is inmiddels zo ver. Ik noem het zelf een tussenupdate.

Vervolg op artikel:

Wat als AI op dit moment al gevaccineerde mensen aanstuurt? van 17 apri 2024.

Wanhopige maatregelen om ons voor altijd onwetend te houden van 3 juli 2024.

Nu ruim een jaar verder is er nog steeds niets veranderd en vallen mensen bij bosjes dood neer of krijgen allerlei turbo kankers en noem het maar op. Daar ga ik hier niet verder op in omdat dit bij alles lezers wel bekend is en dat iedereen in zijn of haar omgeving wel iemand kent die is gestorven.

Op mijn werk houd ik bij wie er allemaal sterven en het is al lange tijd een vast gegeven dat er elke 2,2 maanden sinds de uitrol van het biowapen op 6 januari 2021 op een totaal van ongeveer 4500 personeel leden een collega sterft. De aanhoudende oversterfte mag niet nader worden onderzocht enz enz.

Aflopen jaar schreef ik onder andere het volgende in het eerste artikel:

Een groot deel van de mensen kijken naar dergelijke scenario’s en zien dus niet dat AI momenteel al oorlog voert tegen de mensheid omdat ze vol met angst zitten voor een dreiging met nucleaire wapens terwijl wereldwijd mensen massaal worden opgeruimd. Al dan niet acuut of door ziekte. Ook wordt de bevolking ernstig verzwakt. (…) 

Daarnaast verhoogt de frequentie van de aarde waardoor mensen weer toegang krijgen tot hun DNA geheugen. Dit is het allerlaatste wat de sekte wil maar ze weten dat het gebeurt. Daarom hebben de CRISPR-cas9 er in gestopt zodat een stukje DNA wat toegang geeft tot het DNA geheugen wordt afgeblokt. Een stukje menselijk DNA wordt er uit geknipt en een stukje dierlijk DNA er tussen geplakt. 

Nagenoeg alle mensen die een spuit hebben gehad zullen dus nooit meer gebruik kunnen maken van hun DNA geheugen en is hun toegang tot hun oerkennis voorgoed afgeblokt.

Uit het tweede artikel:

De entiteiten die al zeer lange tijd alles en iedereen aansturen op deze planeet weten dat de frequentie omhoog gaat en weten daardoor ook dat mensen toegang krijgen tot hun “junk” DNA wat nu niet (meer) wordt gebruikt. Hierdoor is het dus mogelijk dat er toegang wordt verkregen tot oeroude technologie wat in de loop van honderden jaren is onderdrukt. Door CRSIPR CAS9 toe te passen, waar maar bitter weinig over wordt geschreven, wordt een stukje menselijk DNA weggeknipt en een dierlijk stukje DNA er in geplakt. Hierdoor is de toegang tot oeroude kennis voorgoed afgesloten en zijn de entiteiten bevrijd van de angst dat er mogelijk te veel kennis vrij komt waardoor zij “exposed” worden. Hoe geavanceerd wil je het nog hebben? 

Om de bevolking zo ver te krijgen om te voorkomen dat hun DNA geheugen aangesproken wordt, is een enorme angst campagne opgezet zodat velen zich vrijwillig hebben laten injecteren met dit goedje. Dit verhaal is reeds bekend en ga ik niet verder op in.

Op dit laatste wil ik nader op ingaan want ik kwam op een Telegram kanaal (truthseeker) een fragment uit de x-files tegen (met dank aan Andre Curvers) van 20 jaar geleden waarin feitelijk hetgeen ik vorig jaar schreef ook wordt bevestigd. Kortom, in het volle zicht wordt ons alles verteld, al lang geleden en iedereen dacht dat het science fiction was.

Nu zal dit voor de vele lezers en Niburu en de volgers van de bekende Telegram kanalen niet heel bijzonder zijn omdat we dat inmiddels wel weten maar ook in de film Lucy waarin Morgan Freeman als wetenschapper vertelt over genen en de overdracht van kennis via genen zolang de omgeving gezond is maar zodra dat niet aan aanwezig is zal de cel sterven.

Overal in Hollywood films zie je hoe de elite/sekte ons alles in volle zicht vertelt en velen hebben het niet door.

Hierbij het fragment:

 


Link naar fragment op Telegram:   https://web.telegram.org/a/#-1001658638751

Terugkomend op het afblokken van kennis in het dna in onze cellen, kan ik alleen maar erkennen dat ik steeds meer zie dat geïnjecteerde mensen langzaam maar zeker steeds meer vreemd gedrag vertonen en zie ik dat ze steeds egoïstischer worden. Logisch want hun hersenengeheugen wat samenwerkt met hun dna geheugen werkt niet meer optimaal.

Voor de ongevaccineerden ligt er een bijzondere taak om er voor te zorgen dat we al onze kennis aanroepen om de wereld te verbeteren en dat begint met geen angst te kennen.

Op de vraag uit één van de eerder gepubliceerde artikelen dat er “iets voor op de tong ligt en er niet op kan komen” kan ik aangeven dat er al heel veel mensen, al dan niet in het verleden, prachtige uitvindingen hebben gedaan i.k.v. vrije energie maar nagenoeg allen zijn onderdrukt en vele uitvinders ervan zijn vermoord of zijn verdwenen. Moraal hiervan is om een uitvinding welke de mensheid kan dienen zoals besparingen wat de energie sector zoals olie, gas en farmaceutische industrie enz kan raken, nooit via een patent vast te leggen en stilletjes te verspreiden en vooral je mond te houden totdat je zeker weet dat je voldoende kennis hebt verspreid en de (her)nieuwde kennis weer kan worden toepast.

Wordt vervolgd….