Signature: 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Mensen die zien wat er gaande is proberen zo snel mogelijk Nederland te verlaten als de omstandigheden dat toelaten.

De bestuurders in Den Haag steken massaal de koppen in het zand en zien niet dat ons land langzaam maar zeker naar de Filistijnen gaat. 


Het volgende artikel is een lezersbijdrage.

Het lijkt precies op datgene wat ik jullie in september 2025 schreef, namelijk: alle signalen staan niet op rood, maar op donkerrood.

Deze maand:

Elke maand etc etc wel het bericht dat men Nederland meer en meer zat is.

Je ziet het ook steeds meer en meer als het om asielzoekers gaat, de taal verhard, de boosheid neemt toe.
Maar zoals bij elk onderwerp wordt de kracht weggenomen door te zeggen dat het allemaal wel meevalt.
Dat het helemaal niet goedkoper is over grens, dat het helemaal niet groener is bij de buren, dat campers toch slecht voor het milieu/klimaat is en minder investeerders goed is voor de woningmarkt.

Ik snap werkelijk niet waarom de overheid maar dingen blijft verhogen en elke keer weer dezelfde boodschap krijgt, namelijk dat men het zat is en vertrek. Het vertrek is dus niet slecht voor de economie, maar de prutsers die het land moeten besturen. Dié zijn slecht voor de economie.
Dit hangt allemaal samen met het vertrouwen in de Politie(k), namelijk dat het historisch laag staat.
Dat ze steeds meer in gaan zien dat ze er niet voor ons, de autochtone Nederlander, zijn.
Dat ze steken laten vallen qua communicatie als ze weten dat onderwerpen weerstand gaan opleveren omdat men het beu is.

Naast de politiek, is er ook steeds minder vertrouwen in de Politie.

Je kan overlastgebieden, de daders, werkelijk alles op een presenteerblaadje geven en nog laat de Politie steken vallen.

We zagen het in Winschoten en 2 onschuldige kinderen de dood vonden.
We zagen het bij Lisa en we zien het nu weer in Stadskanaal.

Mensen zien ook steeds meer in dat als je een snelweg blokkeert, de Politie de actievoerders met fluwelen handschoentjes aanpakt, maar laat je op een vreedzame wijze je stem horen over asielzoekers en je krijgt een knuppel in je nek.

Liet je op een vreedzame wijze je stem horen over Corona, Kreeg je een schedelbreuk door het waterkanon van de Politie cadeau.

Liet je als trotse Boer je stem horen en reed je met de trekker weg van de Politie, toch vond de Politie het nodig om op een minderjarige te schieten.

Ook hoor ik steeds meer weerstand bij mensen tussen de 50-65 jaar.

Als het nu gaat om stemmen, gaat om belastingplannen of andere plannen om je verder uit te knijpen, ook deze groep roept steeds meer en harder: "krijg de Tering maar met jullie plannen.

Het huidige beleid verjaagt niet alleen de kennis, talenten of ambities van jongvolwassenen, maar ook het kapitaal als het gaat om de groep van 50-65 jaar.

Toch blijft het orkest in Den Haag muziek spelen terwijl Nederland aan het zinken is.